Relatia dintre Apple si Spotify are de suferit dupa ce Spotify i-a indemnat pe utilizatori sa nu se aboneze prin intermediul magazinului pe care Apple il pune la dispozitie, App Store. Aceasta disputa descrie perfect relatia ciudata pe care Apple o are cu companiile de media digitala.
Email-ul trimis de Spotify explica utilizatorilor ca acestia platesc 13 dolari pentru abonamentul realizat prin App Store, in comparatie cu 10 dolari pentru abonamentul realizat pe site-ul Spotify. Diferenta de pret se datoreaza faptului ca Apple ia 30% din abonamentele achizitionate prin App Store. In email, utilizatorii erau instruiti cum sa anuleze abonamentele prin App Store si cum sa le inregistreze prin site-ul Spotify.
Compania Apple interzice adaugarea unor butoane sau link-uri in aplicatii care permit utilizatorilor achizitionarea aplicatiilor din alte surse decat din App Store.
Spotify ar putea avea de suferit de pe urma email-ului trimis utilizatorilor, daca Apple ar elimina aplicata din App Store. In acelasi timp insa, email-ul trimis de Spotify poate schimba regulile dupa care se ghideaza Apple.
Sursa: Bloomberg / Foto: Bet
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro