Sony vizeaza piata de tablete premium

25 februarie 2013

Sony isi relanseaza divizia responsabila cu dezvoltarea de dispozitive mobile cu o noua tableta care va viza segmentul premium al unei piete deja foarte aglomerate si cu o concurenta acerba la toate nivelurile.

Tableta companiei japoneze a fost prezentate in cadrul „Mobile World Congress”, eveniment care reuneste ultimele inovatii din segmentul mobil, organizat in aceste zile la Barcelona. Bineinteles, noul dispozitiv al Sony integreaza optiuni si dotari tehnice specifice categoriei premium a tabletelor, cum ar fi calitatea camerei video, rezolutia ecranului si conectivitatea. Asemeni smartphone-ului Sony Xperia Z, lansat in cursul lunii lunii trecute, tableta este prezinta rezistenta la apa si umezeala.

Anul trecut, Sony a incetat colaborarea pe segmentul mobil cu Ericsson si a lucrat pe cont propriu la dezvoltarea de telefoane si tablete in colaborarea cu celelalte departamente din cadrul companiei. Astfel divizia de televizoare, Bravia, s-a ocupat de constructia ecranului noilor dispozitive mobile. Colaborarea continua, mai ales pentru ca Sony si-a exprimat intentia de a crea o gama larga de dispozitive mobile programate sa fie prezentate in cursul acestui an.

Conform cercetarilor de piata realizate de catre compania nipona, noua tableta va fi utilizata de clienti in jurul casei, cel putin pentru 80% din timpul de functionare. De aceea s-a acordat o atentie deosebita optimizarii conectivitatii dispozitivului cu celelalte instrumente Sony pe care utilizatorul le poseda. Astfel tableta va interactiona usor cu televizorul sau cu sistemul de sunet prezente in casa. Tableta poate deveni cu usurinta o telecomanda universala care va permite accesul la resurse media stocate pe alte dispozitive Sony.

Sony spera ca prin tableta prezentata la Barcelona si prin produsele pe care l va dezvolta in cursul acestui an sa extinda piata tabletelor premium, piata pe care concurenta este una foarte dura, mai ales de cand a intrat in scena si Microsoft. Desi nu au specificat nimic despre costuri, japonezii spun ca pretul va fi un avantaj competitiv al dispozitivelor mobile premium pe care le vor lansa.


 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro