Sony deschide primul magazin Sony Center la Timisoara

Sony si New Link, administratorul retelei Sony Center in Romania, a inaugurat primul magazin Sony Center din Timisoara, la etajul 1 al complexului Iulius Mall. Noul magazin reprezinta o investitie de 130.000 euro si dispune de o suprafata de 70 metri patrati, unde sunt expuse peste 500 de produse Sony.

 

“Sony deschide un nou centru de expertiza intr-unul dintre cele mai importante orase din tara si, odata cu acesta, dorim sa extindem segmentul vanzarilor in partea de vest a tarii, dupa inaugurarea magazinului Sony Center din Cluj. Am ales Timisoara datorita pozitionarii acesteia ca centru economic in Banat si credem ca prezenta locala va fi un plus de valoare pentru toti pasionatii de tehnologie si in special pentru utilizatorii Sony”, declara Tomohiro Nakashima, Country Manager Sony.

 

Sony Center Timisoara beneficiaza de noul design avangardist specific tuturor magazinelor Sony din Europa, ce permite accesul facil al vizitatorilor la toate produsele expuse. Cele mai noi produse Sony vor fi disponibile in noul Sony Center din Timisoara odata cu lansarea acestora pe piata din Romania. O echipa formata din 4 consultanti Sony va ajuta vizitatorii sa aleaga dispozitivul potrivit si va oferi sfaturi despre utilizarea produselor Sony.

 

“Inauguram noul magazin alaturi de Sony, partenerul nostru strategic de 17 ani, printr-o investitie de 130.000 de euro, constand in inchirierea si amenajarea spatiului, precum si in achizitionarea mobilierului si a produselor. Obiectivul nostru comun este de a mentine buna reputatie pe care Sony o are in Romania, iar prin deschiderea noului punct de vanzare speram sa fim mai aproape si de comunitatea utilizatorilor Sony din vestul tarii”, adauga Nicolae Dumitrescu, Sales Manager New Link.

 

In Sony Center Timisoara, vizitatorii vor putea alege din aproximativ 500 de produse marca Sony: notebook-urile VAIO, televizoarele LED BRAVIA, aparatele foto DSLR Alpha sau compacte Cyber-shot, camerele video Handycam, dar si accesoriile colorate foto si video. Mai mult, cele mai recent lansate produse Sony vor fi disponibile pentru achizitionare inca de la inaugurare. Vizitatorii vor putea testa si cumpara modelul Sony Handycam TD10, prima camera 3D “Double Full HD” destinata utilizatorilor obisnuiti, dar si noile notebook-uri colorate VAIO, modelele CA de 14 inci, cu autonomie a bateriei prelungita, de 6 ore. De asemenea disponibile in noul magazin vor fi si televizoarele de ultima generatie BRAVIA, seria NX, cu tehnologie revolutionara 3D si platforma BRAVIA Internet TV si seria HX, precum modelul HX920, cu tehnologiile de imagine Motionflow XR800 si Intelligent Peak LED.

Adresa Sony Center Timisoara: Iulius Mall Timisoara, etaj 1, Bd Aristide Demetriade nr.1.

 

Sony este producator de sisteme audio, video, de comunicatii si tehnologie a informatiei pentru consumatorii de pretutindeni sau pentru destinatii profesionale. Sony este recunoscut pentru produsele sale audio-video, precum televizoarele BRAVIA LCD High Definition (HD, camerele digitale Cyber-shot, camerele video Handycam, camerele digitale SLR Alpha si playerele MP3 Walkman, precum si pentru computerele VAIO si echipamentul HD pentru transmisiuni profesioniste, in principal XDCAM HD.

 

Oferind o gama completa de produse electronice, muzica, imagini, jocuri, afaceri online, Sony reprezinta unul din brand-urile lider in divertismentul digital, avand aproximativ 170.000 de angajati in intreaga lume.

Prin parteneriatul de lunga durata cu UEFA Champions League in calitate de sponsor oficial pana in 2012, partener oficial FIFA pana in 2014 si sponsor global al Cupei Mondiale FIFA in 2010 si 2014, Sony este alaturi de milioanele de fani din intreaga lume.

 

New Link este administratorul retelei de magazine Sony Center in Romania. Înfiintata in anul 1994, compania face parte dintr-un grup de firme cu activitati in domenii variate: comert cu produse electronice, constructii, imobiliare, activitati hoteliere, import si distributie materiale promotionale.

Reteaua de magazine Sony Center numara 9 magazine, in patru orase la nivel national: Bucuresti (6 magazine), Cluj (1 magazin), Pitesti (1 magazin) si Timisoara (1 magazin). În 2010, New Link a incheiat anul cu o cifra de afaceri de 7,1 milioane euro, avand 80 de angajati.
 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro