Sony a obtinut sase Gold Awards la Premiile iF Design

16 februarie 2012

Sony a obtinut, in cadrul ceremoniei de decernare International Forum Design, din Munchen, sase premii Gold, cel mai mare numar de premii obtinut de Sony in cadrul acestei competitii. In conditiile in care doar 60 de produse din 4.000 de inscrieri au fost premiate pentru design deosebit, influenta Sony in lumea designului este usor de remarcat. Pe langa cele 6 premii obtinute pentru televizorul “BRAVIA” NX720, tableta Sony S, Cyber-shot DSC-TX55, “alpha” NEX-C3, “alpha” NEX-7 si camera profesionala NXCAM NEX-FS100EK, Sony a primit inca 15 premii pentru design de produs.


Intr-o lume in care consumatorii sunt atrasi din ce in ce mai mult de modalitatile de divertisment, iF a premiat noua tableta Sony S pentru “design uluitor si focus pe interactiunea cu utilizatorul prin continut”. Ecranul mare, designul ergonomic care lasa impresia de luminozitate si stabilitate si pozitionarea pe diagonala a ecranului sunt caracteristici care faciliteaza ergonomia si focalizarea pe continut.


Pentru fotografie, utilizatorii pot folosi nu una, ci trei camere digitale Sony, premiate cu aur de iF. Alese pentru mix-ul operare si designul simplu de catre iF, Cyber-shot DSC-TX55, “alpha” NEX-C3 si “alpha” NEX-7" tin cont de modalitatea prin care utilizatorii interactioneaza cu camera, fie ca sunt incepatori, fotografi amatori sau profesionisti.

“Compania Sony este mandra de cele sase Gold Awards primite - cu unul in plus fata de anul trecut - din partea International Forum Design.


Intr-o competitie atat de stransa, in care doar 60 de premii sunt oferite companiilor din intreaga industrie, aceasta recunoastere dovedeste eforturile Sony in materie de design si cercetare. Pornind de la Tableta Sony S, al carei design s-a nascut din preocuparea pentru utilizatorul final, la televizorul BRAVIA NX720 LCD, marele castigator de anul trecut pentru design monolitic, si pana la “alpha” NEX-7 si “alpha” NEX-C3", produsele care intruchipeaza evolutia de anul trecut si pana acum a camerelor castigatoare cu montura E, Sony urmareste in continuare sa ofere oamenilor din intreaga lume usurinta in utilizare prin intermediul unui design extraordinar.


Noi consideram aceasta recompensa drept rezultatul unei atitudini reticente pe care Sony o are fata de compromiterea designului, ceea ce ne va motiva sa continuam inovatia”, a declarat Masayoshi Tsuchiya, directorul Sony Design in cadrul Sony Corporation.

 

“Sony Design urmareste sa integreze perfect aspectul produsului cu functiile acestuia, si credem ca acest lucru se vede in cazul televizorului BRAVIA NX720, care combina functionalitatea cu design-ul modern. Suntem onorati de recunoasterea iF a eforturilor noastre de a furniza utilizatorilor produse cu design estetic, prin care acestia sa creeze, sa impartaseasca si sa vizualizeze continutul cu usurinta”, a declarat Tak Kawagoi, directorul Sony Design Centre din Europa.


De la debutul din 1953, premiile pentru design iF (International Forum) reprezinta un indicator important pentru calitatea designului. Logo-ul iF, premiat de expertii internationali, este cunoscut in intreaga lume si denota o calitate demonstrata a designului. În 2012 au fost inscrisi 1605 participanti din 48 de tari, si au depus 4323 de lucrari pentru a fi evaluate de juriul international. 863 de produse au luat un premiu iF pentru design in 2012, dintre care 60 au primit cel mai mare premiu, iF Gold.


Primul centru de Design Sony a fost deschis in Tokyo in 1961. De atunci, designerii Sony s-au straduit sa dezvolte produse inovatoare avand filozofia “produselor cu performanta ridicata, usor de folosit si cu un aer distinctiv Sony”. De-a lungul anilor si in concordanta cu strategia Sony, centrul de Design s-a dezvoltat, aducand designeri de nationalitati si background-uri diferite, ca SUA, UK, Singapore si China.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro