
Societatea FABRICA DE ARME CUGIR S.A., asistată de expert independent S.C. FOX MANAGEMENT CONSULTANTS S.R.L. anunță începerea procesului de recrutare şi selecţie pentru poziția de Director General al Societăţii. Această procedură de recrutare și selecție se derulează în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu completările și modificările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 187/2023 și Hotărârea nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanţa de urgenţă nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice.
Durata contractului de mandat al Directorului General se corelează cu durata mandatelor membrilor Consiliului de Administrație.
Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt:
Condiţiile generale minime obligatorii ale procesului de selecţie pentru funcția de Director General sunt următoarele:
Critarii de selectie:
Capacitatea de a conduce o societate în domeniul de activitate al Societății Fabrica de Arme Cugir S.A.;
Capacitatea de a lansa și de a coordona realizarea investițiilor necesare societății pentru a permite atingerea obiectivelor strategice ale acesteia;
Capacitatea de a planifica și executa în mod eficient proiecte de dezvoltare a societății;
Capacitatea de a dezvolta și implementa strategii;
Capacitatea de a integra și de a asigura utilizarea principiilor de management al calității;
Capacitatea de a planifica și executa în mod eficient proiecte în domeniul de activitate al societății;
Capacitatea de adaptare a metodelor de fabricație la producția de prototipuri sau de serie;
Capacitatea de a impacta și de a exploata creativ cultura organizațională.
Capacitatea de planificare strategică;
Capacitatea de comunicare într-o limbă de circulație internațională;
Capacitatea de a inspira, motiva și ghida echipele pentru atingerea obiectivelor strategice;
Organizarea și reorganizarea societăților și a proceselor;
Management prin bugete;
Managementul talentelor;
Digitalizare organizațională;
Managementul riscurilor;
Capacitatea de a negocia.
Management prin obiective;
Raportare;
Dialog social;
Managementul performanței;
Bune practici în domeniul guvernanței corporative.
Comunicare interpersonală și insituțională la nivelul cerințelor postului.
Absolvent(ă) de master/MBA sau doctorat;
Experienţă în relaţia cu autorităţi sau instituții publice din domeniul de activitate al societăți;
Experienţă în formarea, coordonarea şi dezvoltarea echipelor/colectivelor de personal şi planificarea succesiunii în cadrul acestora;
Experienţă în managementul riscului;
Experiență în relația cu instituțiile europene din domeniul de activitate al societății;
Experiență în realizarea unor investiții sau proiecte în domeniul de activitate al societății;
Capacitatea de a prezenta clar obiectivele pe care va trebui să le atingă în viitorul mandat;
Capacitatea de a prezenta profilul personal în directă corelare cu aceste obiective;
Capacitatea de a formula aprecieri coerente privind provocările specifice cu care se confruntă societatea în corelare cu contextul acesteia;
Capacitatea de a formula obiective care răspund așteptărilor referitoare la performanța operațională a societății;
Capacitatea de a formula obiective care răspund așteptărilor referitoare la performanța financiară a societății;
Capacitatea de a formula obiective care răspund așteptărilor referitoare la calitatea serviciilor și/sau modul de administrare a infrastructurii societății;
Capacitatea de a formula obiective care răspund așteptărilor referitoare la politica de investiții aplicabilă societății;
Capacitatea de a formula obiective care răspund așteptărilor referitoare la reducerea creanțelor;
Capacitatea de a formula obiective care răspund așteptărilor referitoare la politica de dividende/ vărsăminte din profitul net aplicabilă societății;
Capacitatea de a formula obiective care răspund așteptărilor în domeniul eticii, integrității și guvernanței corporative;
Capacitatea de a propune indicatorii pe care îi consideră oportuni pentru monitorizarea performanţei societății pe perioada mandatului, corelați cu obiectivele formulate;
Capacitatea de a prezenta realist și comprehensiv tabloul constrângerilor, riscurilor şi limitărilor posibile de întâmpinat în atingerea obiectivelor propuse și planul de acțiuni de reducere/eliminare a acestora;
Reputație personală și profesională;
Independență;
Integritate;
Abilități de comunicare interpersonală;
Orientare către rezultate;
Capacitate de sinteză.
Rezultatele economico-financiare ale întreprinderilor publice ori societăților din sectorul privat, în care candidatul și-a exercitat mandatul de administrator sau de director;
Experiență profesională de minim 15 ani din care 7 ani în entități cu minimum 200 de angajați;
Înscrisuri în cazierul fiscal;
Înscrisuri în cazierul judiciar;
Diversitatea de gen.
Documente de evaluare/selecţie finală a candidaţilor – INTERVIU:
Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:
Candidaţii incluşi pe Lista scurtă urmează să-şi completeze dosarul de candidatură cu cazierul judiciar, cazierul fiscal şi adeverinţă medicală, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului.
Originalele actelor depuse la dosar vor fi văzute de comisie la proba de interviu.
Documentele necesare în procesul de recrutare / selecţie şi formularele de declaraţii se regăsesc pe pagina de internet a Societăţii FABRICA DE ARME CUGIR S.A. (http://www.facugir.ro/)
Dosarul de candidatură se va depune până la data de 30.06.2025, ora 12:00 la Registratura Societății FABRICA DE ARME CUGIR S.A. din Strada 21 Decembrie 1989, Nr. 1A, Cugir, Cod Poștal 515600, în dosar plic închis şi sigilat, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii. Dosarul va avea menţionat “Candidatura pentru funcţia de Director General al Societății FABRICA DE ARME CUGIR S.A.”, precum numele şi prenumele candidatului.
O copie a dosarului va fi trimisă obligatoriu și pe adresa de e-mail a expertului independent S.C. FOX MANAGEMENT CONSULTANTS S.R.L., respectiv: [email protected]
Plicurile ajunse după data şi ora menţionată nu vor fi luate în considerare.
Candidaţii declaraţi admişi la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe Lista scurtă, vor fi evaluaţi în cadrul interviului, ora şi locul desfăşurării acestuia urmând a fi anunţate personal fiecărui candidat. Relaţii suplimentare se pot obţine si la telefon: 0799.358.582.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro