Societatea COMPANIA DE APĂ ARAD S.A, asistată de expert independent S.C. FOX MANAGEMENT CONSULTANTS S.R.L. anunță începerea procesului de recrutare şi selecţie pentru poziția de Director Economic al Societăţii

3 decembrie 2025

Societatea COMPANIA DE APĂ ARAD S.A, asistată de expert independent S.C. FOX MANAGEMENT CONSULTANTS S.R.L. anunță începerea procesului de recrutare şi selecţie pentru poziția de Director Economic al Societăţii. Această procedură de recrutare și selecție se derulează în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu completările și modificările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 187/2023 și Hotărârea nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanţa de urgenţă nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice.

Durata contractului de mandat al Directorului Economic se corelează cu durata mandatelor membrilor Consiliului de Administrație.

 

Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt:

  1. Evaluarea prealabilă dosarelor de candidatură care alcătuiesc Lista lungă.
  2. Evaluarea finală a candidaţilor selectaţi în Lista scurtă. Interviul.

 

Condiţiile generale minime obligatorii ale procesului de selecţie pentru funcția de Director Economic sunt următoarele:

 

  1. Studii superioare de lunga durata  la o instituție de învățământ superior acreditată, absolvite cu diplomă de licență în domeniul economic.
  2. Experiență relevantă în domeniul managementului/consultanței într-o companie de utilități sau servicii publice.
  3. Cel puțin 7 ani de experiență relevantă în domeniul managementului financiar contabil din care cel puțin 5 ani într-o societate comercială de anvergura COMPANIEI DE APĂ ARAD S.A.
  4. Cel puțin 10 ani de experiență profesională  domeniul financiar contabil;
  5. Vechime în muncă de cel puțin 20 de ani.
  6. Experiență în elaborarea bugetelor de venituri și cheltuieli într-o companie de anvergura COMPANIEI DE APĂ ARAD S.A. (cifra de afaceri, număr de salariați, utilități publice);
  7. Experiență în lucrul cu un ERP și utilizarea unui soft de gestiune și contabilitate;
  8. Cunoașterea limbii române (scris și vorbit) și cetățenia română sau cetățenia altor state UE, cu condiția să aibă domiciliul în România.
  9. Capacitatea deplină de exercițiu.
  10. Să nu aibă înscrieri în cazierul fiscal și judiciar.
  11. Nu a fost revocat contractul de mandat sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani.
  12. Stare de sănătate corespunzătoare funcției publice pentru care candidează, atestată pe baza de documente medicale.
  13. Nu este incompatibil cu ocuparea postului respectiv, potrivit legii.
  14. Să nu fi fost condamnat pentru gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înșelăciune, delapidare,mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită, pentru infracțiunile prevăzute în Legea nr.129/2019 pentru prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanţării terorismului cu modificările și completările ulterioare.
  15. Cunoașterea legislației privind societățile comerciale și guvernanță corporativă a întreprinderilor publice (Legea nr. 31/1990, O.U.G. nr. 109/2011, cu modificările și completările ulterioare).
  16. Îndeplinește cerințele art. 4 din O.U.G. nr. 109/2011.

 

Criteriile de evaluare/selecţie finală a candidaţilor – INTERVIU:

 

  1. Dosarul de candidatură.
  2. Matricea Profilului de Candidat.
  3. Declaraţia de intenţie a candidatului.

 

Dosarul de înscriere trebuie  cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:

 

  • Curriculum Vitae;
  • Copie act identitate;
  • Copie documente care atestă educația și pregătirea profesională (diplome, certificate);
  • Copie documente care atestă experiența profesională, conform Anunț de selecție (extras Revisal, carnet de muncă, extras ONRC, adeverințe eliberate de angajator);
  • Cazier judiciar / completare Declarație pe proprie răspundere – conform Formular 1;
  • Cazier fiscal / completare Declarație pe proprie răspundere – conform Formular 2;
  • Adeverință medicală din care rezultă capacitatea deplină de exercițiu / completare Declarație pe proprie răspundere – conform Formular 3;
  • Declarație că informațiile cuprinse în dosarul de candidatură corespund situației reale a candidatului – conform Formular 4;
  • Declaraţie pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-una din situaţiile prevăzute la art. 4, art 30, alin. (9) și art. 36, alin. (7) din O.U.G. nr. 109/2011 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice sau că nu a suferit o condamnare pentru o infracţiune legată de conduita profesională – conform Formular 5;
  • Declarație de consimțământ prin care candidatul își exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul Procedurii de recrutare și selecție – conform Formular 6;
  • Declarație pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situația unui conflict de interese sau incompatibilități – conform Formular 7;

 

Candidaţii incluşi pe Lista scurtă urmează să-şi completeze dosarul de candidatură cu cazierul judiciar, cazierul fiscal şi adeverinţă medicală, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului.

 

Originalele actelor depuse la dosar vor fi văzute de comisie la proba de interviu.

Documentele necesare în procesul de recrutare / selecţie şi formularele de declaraţii se regăsesc pe pagina de internet a Societăţii COMPANIA DE APĂ ARAD S.A. (https://caarad.ro/).

 

Dosarul de candidatură se va depune până la data de 05.01.2026, ora 12:00 la Registratura Societății COMPANIA DE APĂ ARAD S.A. din Strada Sabin Drăgoi, Nr. 2-4, Municipiul Arad, Județul Arad, în dosar plic închis şi sigilat, unde va primi un număr de înregistrare, data certă și ora depunerii. Dosarul va avea menţionat “Candidatura pentru funcţia de Director Economic al Societății COMPANIA DE APĂ ARAD S.A, precum numele şi prenumele candidatului.

 

O copie a dosarului va fi trimisă obligatoriu și pe adresa de e-mail a expertului independent – S.C. FOX MANAGEMENT CONSULTANTS S.R.L., respectiv: [email protected] 

Plicurile ajunse după data şi ora menţionată nu vor fi luate în considerare.

 

Candidaţii declaraţi admişi la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe Lista scurtă, vor fi evaluaţi în cadrul interviului, ora şi locul desfăşurării acestuia urmând a fi anunţate personal fiecărui candidat. Relaţii suplimentare se pot obţine si la telefon: 0799.358.582.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro