Participantii isi vor perfectiona abilitatile de comunicare cu clientii prin intermediul retelelor media si vor intelege importanta integrarii social media in campaniile de relatii publice.
Din tematica cursului vor face parte urmatoarele subiecte:
- Ce este social media si ce importanta are?
- Care sunt principalele instrumente social media utilizate in mediul de afaceri?
- Ce retele sociale folosesc in functie de tipul activitatii si de targetul vizat? Adaptarea la context
- Cum ne adaptam la modul de actionare a platformelor sociale. Ce limbaj folosim? Cum ne construim mesajele?
- Customer Relationship Management(CRM): Reactiile consumatorilor la serviciile/produsele promovate: cum ne folosim de feedback-ul primit? Cum interactionam cu clientii. Activitati de platforming
- Blogurile corporatiste: De ce sa ne facem blog si ce informatii/stiri putem uploada? Cum ne promovam blogul?
- Rolul social media in campaniile de comunicare: Cum includem activitatile de social network in planul de relatii publice?
- Social media in comunicarea interna: Cum utilizam retelele sociale pentru a ne cunoaste colegii? Socializarea in cadrul companiei
- Activism online: Gestionarea crizelor de imagine. Cum controlam reputatia companiei/produselor/serviciilor promovate in mediul online?
Cursul va fi sustinut de Gabriel Ferugean, specialist in comunicare, cu peste 10 ani de experienta in domeniul comunicarii organizationale. In prezent este trainer BiG Media Relatii Publice si membru al Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice
Costul formarii de persoana este de 400 lei, fara TVA. Reduceri:
· 5% pentru doua persoane din aceeasi organizatie, prieteni.
· 10% pentru trei persoane din aceeasi organizatie, prieteni.
· 10% pentru cei care au mai participat la cursuri BiG Media Relatii Publice.
Sesiunea de training se va desfasura in perioada 4-5 iunie 2011 la sediul firmei ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Social Media Training
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro