Un studiu recent realizat la Universitatea Warwick din Marea Britanie poate sa elimine odata pentru totdeauna miturile conform carora retele sociale ar dauna productivitatii angajatilor. Studiul arata exact contrariul.
Warwick Business School a alocat mai mult de doi ani pentru a obtine datele concludente pentru acest studiu, timp in care a monitorizat una dintre cele mai mari companii europene din sectorul telecom pe durata implementarii comunicarii prin facilitati ca Facebook, Skype sau Twitter in procedurile de lucru, pe langa comunicarile desfasurate prin SAP. Scopul introducerii acestor unelte a fost imbunatatirea relatiei cu clientii si un raspuns mai prompt si mai personal la problemele acestora. Astfel, dupa analiza rezultatelor, cercetatorii din cadrul universitatii au constatat ca prin utilizarea social media, dar si a altor canale de comunicare online, angajatii au reusit sa finalizeze in timp mult mai scurt vanzari si sa realizeze o serie de servicii de asistenta mult mai repede.
O serie de alte studii anterioare au incercat sa demonstreze cum retelele sociale duc la ineficienta la locul de munca deoarece indeparteaza atentia angajatului de la sarcinile pe care le are de indeplinit. Din aceste motive, multe companii au restrictionat accesul la site-urile de socializare si la alte elemente de distractie online.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro