United Romanian Breweries Bereprod (URBB), detinatoare a marcii de bere Skol a investit 2 milioane de euro pentru ultima sa campanie publicitara prin care incearca sa introduca brandul Skol ca alternativa perfecta pentru relaxarea barbatilor. Spotul in cunoasti cu siguranta deoarece ruleaza de aproximativ o luna pe posturile TV nationale.
Directia abordata in noua campanie mizeaza pe nevoia de relaxare a barbatilor, pe iesirea din cotidian prin infatisearea unui ”tinut al fagaduintei” pe care orice barbat si-l imagineaza, si-l viseaza. In viziunea publicitarilor de la Papaya Advertising, acest ”tinut al fagaduintei” este un spa pentru barbati in care tratamentele sunt bazate pe doua elemente menite sa stimuleze si sa revitalizeze orice barbat: bere si asistente mai mult decat atragatoare, in tinute mai mult decat provocatoare aflate complet la dispozitia "pacientilor".
Prin crearea Skol Land se incearca apropierea brandului de preferintele barbatilor insetati de bere. Odata cu venirea verii, s-ar putea ca abordarea publicitara sa fie una de succes.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro