Abundenta de prezentari si de prezente scenice, atat in cadrul seminarului cat si in cadrul celor 3 workshop-uri concomitente, a necesitat resurse logistice importante, de la echipament tehnic, sunet si lumini, la oameni si solutii eficiente, care sa se plieze pe conceptul evenimentului. „Am avut nevoie de servicii cu adevarat profesioniste din punct de vedere tehnic pentru ducerea la bun sfarsit a Conferintei. Au fost foarte multe momente care trebuiau sa se deruleze conform programului si care au necesitat multa atentie. Ne bucuram ca am avut alaturi echipa Sin Media Sound, care a dovedit o prezenta de spirit remarcabila, reusind sa se adapteze si situatiilor neprevazute.
A fost mereu in preajma speakerilor, oferindu-le tot suportul necesar si preintampinand eventualele dificultati.â€, declara Mihaela Petrovan, General Manager More Than Pub, agentia organizatoare a Conferintei.
Sin Media Sound a fost partenerul „tehnic†al „Marketing in Directâ€, oferind servicii complete: scenotehnica, sunet, lumini, foto, video. „Ma bucur nespus cand lucrez cu oameni deschisi, implicati si foarte atenti la detalii, cu profesionisti care nu dau gres in ceea ce fac si care livreaza ceea ce promit. Multumim Sin Media Sound pentru tot suportul tehnic, precum si pentru CD-urile cu Horia Brenciu, oferite cadou participantilor. Speram sa ii avem alaturi si la editia a treia a Conferintei! â€, adauga Mihaela Petrovan.
Evenimentul a fost sustinut de Agrafa, Carturesti, Cramele Recas, Dial Telecom, Grand Hotel Continental, Jacobs Kronung Intense, Jana, Kanara, Dial Telecom, Kanara Print, Media Direct, Media Image, Oriflame, Prigat, RPG Security, Sin Media Sound, Snack Attack, The Money ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Sin Media Sound, artistii din culisele « Marketing ...
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro