SIGNAL IDUNA își continuă strategia de consolidare pe piața din România și lansează campania de repoziționare a brandului "Cu siguranță, totul e posibil". Cu o experiență solidă și o echipă dedicată, SIGNAL IDUNA își asumă angajamentul, prin cele două companii de sănătate și viață și de asigurări generale, de a furniza o gamă completă de soluții de asigurare, acoperind toate nevoile atât pentru persoanele fizice, cât și pentru companii și angajații acestora.
Odată cu aniversarea a 15 ani de prezență în România, SIGNAL IDUNA, liderul pieței de asigurări de sănătate din România, a marcat un pas semnificativ în evoluția sa, devenind un furnizor de asigurări care vine în întâmpinarea oricărei nevoi de protecție a românilor. Pentru familii, compania oferă protecție financiară pentru boli grave, intervenții chirurgicale și tratamente, asigurări CASCO și de călătorie, precum și asigurări pentru locuință și bunuri sau de răspundere profesională pentru diverse categorii de profesioniști. Pentru companii, SIGNAL IDUNA oferă soluții de protecție în segmentele sănătate, viață, accident pentru angajați, dar acoperă și aspecte esențiale ale afacerilor, de la echipamente esențiale la structuri fizice ale clădirilor sau construcțiilor, garantând o acoperire cuprinzătoare.
Mesajul central al campaniei: "Cu siguranță, totul e posibil" reflectă hotărârea SIGNAL IDUNA de a furnizarea soluții specializate și personalizate, adaptate cu precizie nevoilor specifice ale fiecărui client. Acest mesaj are două valențe diferite, la fel de importante: subliniază importanța siguranței în diverse situații de viață și încurajează oamenii să trăiască fără griji, cu condiția esențială de a avea protecție asigurată. Abordarea campaniei reflectă o promisiune fermă de parteneriat, oferind încredere prin soluțiile de asigurare propuse și un sprijin solid în fața imprevizibilului. SIGNAL IDUNA se angajează să fie alături de clienți, parteneri și angajați în orice situație.
”În contextul unei lumi în schimbare accelerată, reafirmăm angajamentul nostru față de flexibilitate și agilitate, reflectate în investiții continue în tehnologie și dezvoltarea resurselor umane. Prin această campanie, ne dorim ca fiecare client să fie pe deplin informat că SIGNAL IDUNA are soluții specializate, personalizate și accesibile ce răspund nevoilor lui diverse. Valorile noastre - ambiție, calitate și siguranță devin tangibile în serviciile pe care le oferim. Suntem hotărâți să construim un viitor sigur și prosper, în care asigurările devin esențiale pentru protejarea vieții, sănătății și bunurilor tuturor românilor.”, menționează Tiberiu Maier, CEO, SIGNAL IDUNA.
Noua abordare a strategiei de comunicare evidențiază importanța conștientizării asupra asigurărilor pentru protejarea vieții, sănătății și bunurilor. Ofertele variate și flexibile ale asigurărilor pot fi acum personalizate pentru a se potrivi fiecărei nevoi individuale. De asemenea, accesul facil la aceste servicii, disponibile prin intermediul aplicațiilor mobile, este simplu și convenabil, oferind clienților flexibilitate în gestionarea acestora, de oriunde și oricând. Astfel, noul slogan, "SIGNAL IDUNA. Exact ce am nevoie!", subliniază atenția acordată diverselor exigențe ale publicului și angajamentul de a oferi exact soluțiile necesare pentru protejarea sănătății, bunurilor și viitorului fiecărui client SIGNAL IDUNA.
Articol furnizat de KomuniK - Comunicate de presa
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro