Sergiu Manea, BCR: Pe lângă cererile de amânare venite din par­tea persoanelor fizice sau companiilor şi pe care le-am implementat rapid, am contactat proactiv alte câ­teva zeci de mii de clienţi cu posibile vulne­ra­bilităţi financiare pentru a le oferi sprijin şi a găsi îm­preună soluţii pentru depăşirea momen­telor mai dificile

Cele două luni de stare de urgenţă, în condiţiile pandemiei de coronavirus (COVID-19), au reprezentat o pe­rioadă în care BCR a devenit o ban­că mai agilă şi mai flexibilă în toa­tă structura operaţională, iar transformarea digi­tală a devenit un nou normal, ajutat de tehno­lo­gie, astfel că nu mai este loc de întors la ceea ce a fost, a declarat Sergiu Manea, CEO al BCR pentru ZF.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Sergiu Manea, BCR: Pe lângă cererile de amânare venite din par­tea persoanelor fizice sau companiilor şi pe care le-am implementat rapid, am contactat proactiv alte câ­teva zeci de mii de clienţi cu posibile vulne­ra­bilităţi financiare pentru a le oferi sprijin şi a găsi îm­preună soluţii pentru depăşirea momen­telor mai dificile".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro