Şeful brandurilor KVL by Kenvelo, Lee Cooper şi Timeout: „Se simte o efervescenţă a economiei şi un optimism al consumatorilor. Centrele urbane mici încep să crească“

22 august 2016

Grupul de modă format din brandurile KVL by Kenvelo, Lee Cooper şi Timeout a terminat anul trecut cu o reţea de 93 de magazine şi afaceri de 39 de milioane de euro, după un avans de 23% al businessului. Pentru acest an, compania Montecristo Retail Ro, care operează cele trei branduri, şi-a bugetat zece deschideri şi un avans de 10-15% al cifrei de afaceri.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Şeful brandurilor KVL by Kenvelo, Lee Cooper şi Timeout: „Se simte o efervescenţă a economiei şi un optimism al consumatorilor. Centrele urbane mici încep să crească“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro