Se schimbă comportamentul de consum? Magazinele locale iau faţa supermarketurilor moderne în pandemie, vânzările cresc cu 17%, de două ori mai repede decât piaţa. „Am observat o evidentă orientare a consumatorului către susţinerea afacerilor locale şi alegerea unor produse de la branduri româneşti şi producători locali“

9 noiembrie 2020

Vânzările reţelelor locale de magazine alimentare, ace­le businessuri dez­vol­tate de antreprenori ro­mâni, cresc mai rapid decât cele ale jucătorilor internaţionali, ale lanţurilor de supermarketuri şi hiper­marketuri moderne.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Se schimbă comportamentul de consum? Magazinele locale iau faţa supermarketurilor moderne în pandemie, vânzările cresc cu 17%, de două ori mai repede decât piaţa. „Am observat o evidentă orientare a consumatorului către susţinerea afacerilor locale şi alegerea unor produse de la branduri româneşti şi producători locali“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro