„Să fie lumină!” au fost câteva dintre cuvintele spuse de către cei care au inventat becul. Corpurile iluminatoare au devenit parte din viața noastră cotidiană și le vedem la fiecare pas. În marile orașele, vedem în mod special reclame luminoase de toate culorile. De ce sunt populare aceste litere luminoase și cum ar beneficia și afacerea ta de ele?
Afișaje, panouri, postere, orice tip de reclama iti vine in minte. Multe dintre aceste lucruri le-ai văzut și tu peste tot, mai ales dacă locuiești într-un oraș mare. Orașele mari sunt îmbulzite de astfel de afișaje, care mai de care mai spectaculoase. Care dintre ele ți-a atras cel mai mult atenția?
Tindem să considerăm că afișajele cele mai populare sunt cele din casete luminoase sau panouri cu iluminare LED. Câteva diferențe majore dintre acestea două ar fi:
Așadar, când alegi ce fel de reclamă ai nevoie, ia în considerare aspectele menționate anterior. Casetele luminoase sunt folosite pentru a-ți scoate firma din întuneric. Și ce altceva?
Pe lângă faptul că reclamele luminoase crează o anumită ambianță, ele atrag și priviri. De câte ori ți s-a întâmplat să te oprești din mers deoarece un panou publicitar ți-a atras atenția? Acest fapt se datorează mai multor motive.
Într-o primă instanță, mărimea. Cu cât un panou este mai mare, cu atât șansele ca acesta să fie observat cresc. Panourile mai mici sunt deseori ocolite, însă dacă funcționează pe bază de LED, vor atrage și ele atenția. Panourile mari pot fi iluminate sau nu.
În aceeași ordine de idei, totul depinde și de tipul de iluminare. Să fie din neon sau cu LED? Neon-ul este mai puternic decât LED-ul, însă durează mai mult să fie fabricat. Reclama este scoasă în evidență datorită emiterii unei lumini puternice. LED-ul este mai slab, dar mai practic.
Am putea traduce sintagma „top-of-mind” drept ceva ce îți vine în minte când vezi un lucru. Cei care se folosesc de această strategie de marketing știu bine de ce o folosesc. Când te uiți la un poster, de exemplu, imediat poți face legătura cu o firmă.
Să îți dăm un simplu exemplu. Te duci pe stradă și vezi un panou gigantic, în care este desenat un papuc. Ce îți vine în minte? Suntem siguri că probabil te-ai gândit la firme mari precum Nike sau Adidas. Ceea ce nu este greșit și suntem de acord cu tine.
Acest tip de awareness (conștientizare) ajută firmele să devină cunoscute în ochii clienților. O reclamă luminoasă care să transmită un astfel de mesaj este necesară și benefică pentru tine. Așadar, când vei achiziționa litere volumetrice sau reclame, ține minte acest tip de awareness, top-of-mind.
Îți dorești ca firma ta să aibă succes și faci tot posibilul în acest sens. Din acest considerent, te vom ajuta să alegi cele mai bune reclame luminoase. Un aspect care trebuie luat în calcul când le alegi este cât de mult durează ele în timp.
Multe firme optează pentru casete și reclame cu iluminare LED din mai multe motive:
Reclamele luminoase alese înțelept aduc cu sine rezultate satisfăcătoare. Firma ta trebuie să fie în centrul potențialilor clienți într-un mod lipsit de moderație. Așadar, o reclamă luminoasă cu iluminare LED ar fi cea mai bună soluție.
Ca antreprenor îți dorești ca afacerea ta să aibă succes în toate planurile propuse. Pentru a realiza acest lucru, ai nevoie de modalități care să garanteze acel succes dorit. Reclamele luminoase sunt doar o mică parte care garantează vizibilitatea firmei, așadar nu ezita să achiziționezi și tu câteva.
Comunicat preluat de pe LivePr.ro » Scoate-ți firma din întuneric cu litere luminoase cu iluminare LED
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro