Schimbare de strategie: în online, Altex se conturează ca un mall virtual. „Ţinând cont de modificările comportamentului de consum, pe lângă electro-IT, am început să vindem şi cosmetice, produse auto şi băuturi“

12 august 2019

♦ Retailerul electro-IT Altex şi-a bugetat afaceri de 3,8 mld. lei în 2019, plus 7% ♦ „În prima jumătate a acestui an businessul a avut un ritm accelerat pozitiv“.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Schimbare de strategie: în online, Altex se conturează ca un mall virtual. „Ţinând cont de modificările comportamentului de consum, pe lângă electro-IT, am început să vindem şi cosmetice, produse auto şi băuturi“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro