Satele şi oraşele României şi-au luat promovarea în propriile mâini: UNESCO-Bus, Oltenia de Sub Munte sau Via Transilvanica, trei iniţiative care îşi propun să promoveze peisajele, istoria şi cultura locurilor

18 aprilie 2025

Diferite iniţiative locale sau regionale, private sau publice, au apărut în ultima vreme pentru a promova oraşele sau regiunile şi a atrage turiştii pentru a le arăta ce au ele mai frumos. Turismul devine astfel o cale tot mai sigură pentru dezvoltarea comu­nităţilor locale.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Satele şi oraşele României şi-au luat promovarea în propriile mâini: UNESCO-Bus, Oltenia de Sub Munte sau Via Transilvanica, trei iniţiative care îşi propun să promoveze peisajele, istoria şi cultura locurilor".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro