Centrele de estetica Lipotherm sunt o idee de business in sistem de franciza provenind de pe piata spaniola. Ceea ce caraterizeaza centrele Lipotherm sunt: frumusete, sanatate si bunastarea organismului, centrele inregistrand un flux zilnic de peste 80 de clienti atrasi de complexitatea tratamentelor folosite aici, bazate pe produse 100 % naturale. ...
Echipa Lipotherm marturiseste reprezentantilor CHR Consulting ca au conturat aceasta ideea de business, ca urmare a cererii din ce in ce mai mari pentru serviciile sale venita din partea persoanelor aflate in cautarea greutatii ideale, dar si cele luptand pentru sanatatea si bunastarea organismului. Studiind statisticile, centrele Lipotherm descopera ca un procent de peste 80% din totalul populatiei feminine mondiale sufera de supraponderabilitate, probleme de circulatie si celulita, iar un numar din ce in ce mai mare de barbati se preocupa din ce in ce mai mult de aspectul lor fizic.
Fata de alte centre de intretinere si ingrijire corporala, centrele Lipotherm ofera o gama diversificata de tratamente pornind de la: tratamente pentru pierderea in greutate (sedinte de 48 de ore/luna toate avand drept scop lupta cu kilogramele in plus folosind aparatura de electrostimulare, presoterapia si sedintele de sauna), tratamente faciale (produse de curatire a tenului, hidratare, oxigenare a pielii, lifting facial), tratamente corporale (printre care: “Dermosonic” – masaj si ultrasunete pentru indepartarea celulitei si pielea moarta; “Bodyter” pentru modelarea corporala; “fotodepilare” cu efect permanent), tratamente SPA (balneoterapie, terapie cu ciocolata, masaje de relaxare).
Si produsele folosite au aceeasi complexitate, pornind de la produse: faciale (masti si creme hidratante, tratamente de curatire si purificare a tenului Oligopur), corporale (creme si balsamuri hidratante pentru “reconditionarea” si relaxarea pielii mature), solare (pe baza de Phytomer o substanta naturala cu efecte de prevenire a imbatranirii pielii).
Ceea ce ofera francizorul Lipotherm potentialului partener francizat, asa cum declara echipei CHR Consulting, este training pentru cunoasterea tratementelor si produselor Lipotherm, a aparaturii si sistemului de informatica si gestiune, dar si a deprinderii tehnicii de vanzare pentru serviciile Lipotherm.
Din punct de vedere financiar, pentru preluarea si operarea afacerii in cadrul unei unitati Lipotherm este necesara o investitie initiala de aprox. 80.000 Euro, incluzand taxa de franciza si alte costuri de start-up relevante: costuri echipamente, stocul initial de produse si capitalul rulant). Echipamentele necesare pentru derularea activitatii pot fi achizitionate in sistem de leasing.
La nivel national, Lipotherm urmareste identificarea unui partener Masterfrancizat si care sa dezvolte un business plan pentru intreg teritoriu national, recuperandu-si taxa de masterfranciza (50.000 Euro) prin subfrancizare .
Toti cei interesati sa afle mai multe detalii despre noua idee de afacere in sistem de franciza sunt invitati sa contacteze echipa CHR Consulting.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro