Samsung isi bazeaza cresterea pe liniile de smartphone-uri

26 aprilie 2013

Samsung a anuntat o crestere cu 50% a profitului operational care a ajuns la 7,7 miliarde USD datorita vanzarilor foarte bune din timpul perioadei sarbatorilor de iarna. O mare parte din acest profit a fost atrasa din vanzarile foarte bune de smartphone-uri, in special de cresterea popularitatii seriei Galaxy S dar si a Galaxy Note.

In perioada urmatoare, din cauza concurentei din ce in ce mai dure, Samsung ar putea sa-si reorienteze prioritatile, de la gama de top, catre modele medii pentru a se mentine pe acest trend ascendent al vanzarilor, dar si al popularitatii printre utilizatori. Cererea de smartphone-uri a propulsat cresteri si pentru producatorii de ecrane senzitive sau pentru cei de procesoare. Multi dintre acestia nu mai pot face fata cererii, ceea ce determina o crestere a pretului pentru aceste componente si, implicit, a produsului final.

In timpul anului trecut, Samsung a reusit sa castige cote de piata importante. Prin lansarea Galaxy S III a luat un avans semnificativ fata de concurenta, modelul obtinand vanzari cu 50% mai mari decat iPhone-ul celor de la Apple. In 2012, compania sud coreeana si-a adjudecat peste 30% din piata globala de smartphone-uri, in timp ce Apple a ramas la 20%.

Planurile pentru 2013 ale companiei sud coreene sun orientate catre consolidarea pozitiei pe piata smartphone-urilor fapt confirmat si de recenta lansare a generatiei a patra din seria Galaxy S.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro