Salonul Auto de la Paris: Producatorii francezi de automobile dau semne timide de revenire

2 octombrie 2014

In anii de criza economica, industria auto globala a avut o perioada extrem de grea, iar cele trei mari marci franceze nu au fost scutite de probleme. Totusi, cu restructurari masive si reduceri de costuri, in special in cazul grupului Peugeot-Citroen, perioada grea a fost oarecum depasita.

Peugeot, Citroen si Renault s-au confruntat cu scaderi masive ale vanzarilor, ceea ce a dus la pierderi masive, ajungandu-se pana in acel punct critic in care era amenintata supravietuirea acestor companii emblematice pentru Franta. Prabusirea unei companii ar fi generat un soc greu de suportat de economia franceza.

Salonul Auto de la Paris vine sa arate o alta perspectiva a constructorilor francezi de automobile. Desi semnele revenirii sunt inca foarte slabe, se poate observa ca cele trei marci fac eforturi de revenire, relateaza BBC.

Controlul costurilor, restructurarile si controlul procesului de productie au dat rezultate in sensul eficientizarii proceselor din cadrul companiilor, dar nu sunt suficiente pentru ca cele trei companii sa atraga atentia cumparatorilor. Este nevoie si de produse care sa convinga cumparatorul, iar constructorii francezi s-au prezentat la Paris cu o oferta interesanta, dar nu destul de interesanta pentru a-si relua pozitiile de forta pe care le aveau inaintea recesiunii.
 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro