Salariile din publicitate s-au majorat cu 3% de la începutul anului. Oana Munteanu, PwC: Creşterile arată că această industrie se dezvoltă şi îşi păstrează atractivitatea

29 octombrie 2019

Salariile nete din industria de publicitate locală au înregistrat creşteri medii de 3% comparativ cu nivelul raportat în 2018, cele din sectorul media bifând un avans de 5,6%, în timp ce salariile din departamentele de creaţie şi digital au crescut cu 4%, respectiv 2,5%, potrivit unui studiu realizat PwC România pentru Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR).

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Salariile din publicitate s-au majorat cu 3% de la începutul anului. Oana Munteanu, PwC: Creşterile arată că această industrie se dezvoltă şi îşi păstrează atractivitatea".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro