Lada Granta a fost lansata oficial si este o masina care se incadreaza pe segmentul low-cost, segment in care Logan-ul nu prea avea rival. Noul model al constructorului izbeste inca de la prima vedere cu asemenarea evidenta cu versiunea sedan a lui Renault Clio. Mai mult, conform ProMotor, pentru constructia Granta au fost adoptate unele elemente ale Logan-ului.
Oficialii Lada au declarat in cadrul lansarii ca prin noul model Granta, constructorul rus intra intr-o noua etapa de dezvoltare. O alternativa pentru un automobil ieftin de familie Granta ameninta serios cota de piata detinuta de Logan, promitand dotari superioare in conditii de pret foarte avantajoase.
Indiferent de succesul pe care il va avea acest model, evolutia constructorului rus de la modelul Lada 2107 este fantastica. Lada 2107 era un Fiat 104 constuit timp de cateva zeci de ani sub licenta. Lansarea Lada Granta dovedeste o analiza prealabila a conditiilor pietei. Rusii s-au adaptat crizei oferind o masina pentru dezvoltarea careia au aplicat principiile de baza si care s-au dovedit a fi de succes, adoptate de Logan: linii simple si spatiu interior generos.
Totusi, la o analiza tehnica modelul Logan pare sa stea mai bine atat din punct de vedere al dimensiunilor, ceva mai generoase, cat si al motoizarii. Lada pune la dispozitia clientilor doar 3 variante de motorizare pe benzina de 1,6 litri cu 80,90 si 98 CP, in timp ce motorizarile Dacia sunt mult mai variate, oferind si motoare mai mici dar si variante diesel.
Pentru piata romaneasca, Lada Granta va avea un pret de pornire de 5.500 de euro
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro