Romtelecom a inaugurat marţi un nou Call Center pentru clienţilor companii, din segmentul companiilor mici şi mijlocii, investiţie ce se ridică la peste un million de euro, potrivit unui comunicat de presă trimis marţi de companie. Astfel, Call Center-ul va promova la nivel naţional serviciile comerciale ale Romtelecom, atât pentru clienţii existenţi, cât şi pentru cei noi.
Potrivit companiei, Call Center-ul a devenit operaţional în august, şi, până acum, aproximativ unul din cinci clienţi contactaţi au acceptat noile oferte făcute de agenţii Call Center-ului, cu o rată cu 35% mai mare decât standardul industriei.
Astfel, Call Center-ul are rolul de a promova serviciile companiei, de a le oferi clienţilor suportul necesar pentru a alege cele mai potrivite soluţii de comunicaţii, precum şi de a îi ajuta să achiziţioneze servicii adiţionale printr-un simplu apel. Piaţa generală de business adresată de agenţii Call Center-ului este estimată la aproximativ 250 000 companii active.
„Agenţii noştri vor monitoriza procesul de instalare a serviciilor şi vor anunţa clienţii asupra stadiului cererilor lor. Rezultatele pe care le-am înregistrat până acum ne arată că ne îndreptăm în direcţia bună,” a spus Yorgos Ioannidis, director general al Romtelecom.
Romtelecom este singurul furnizor de pe piaţa locală care oferă gratuit clienţilor săi companii varianta standard a acordului privind nivelul calităţii serviciului (SLA), garantând astfel calitatea serviciilor de voce. Romtelecom este acum lider pe piaţa accesului la Internet fix de banda larga pentru segmentul business, cu peste 100.000 de clienţi Clicknet Business.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro