Romtehnochim a lansat brand-ul EMEX in comunicarea online

4 februarie 2012

Luna februarie a inceput pentru brandul EMEX al Romtehnochim cu demararea unui amplu proiect de comunicare online, marcat prin lansarea paginii de Facebook. In mediul de comunicare pus la dispozitie de catre populara retea sociala, EMEX doreste o interactiune directa atat cu cei care au acordat incredere produselor brand-ului, dar si cu cei care sunt in cautarea unor solutii si produse fiabile prin care sa dea culoare spatiilor in care locuiesc sau lucreaza.
Emex isi propune sa vina cu sfaturi practice si specializate in ceea ce priveste utilizarea produselor sale astfel incat lucrarile realizate cu ajutorul acestora sa se incadreze in cele mai inalte standarde calitative. De asemenea, prin intermediul paginii se ofera posibilitatea celor intersati sa puna intrebari specialistilor Emex, oferind astfel suportul necesar pentru cei care doresc sa-si realizeze singuri lucrarile de amenajari interioare ale locuintei. Astfel, pagina de Facebook a brandului, insotita de site-ul www.emex.ro, va fi un suport practic si pertinent pentru demersurile dumneavostra de amenajari ale spatiilor personale si profesionale.

Canalul de interactiune online proaspat inaugurat tine brandul Emex in tendintele comunicarii “business to customer”, dorindu-si o identificare cat mai exacta si mai rapida a nevoilor de consum ale clientilor. Aceasta identificare va facilita procesul de adaptare al produselor si serviciilor oferite conform nevoilor specifice exprimate de consumatori, fapt care asigura brandului o flexibilitate sporita si un raspuns promt la schimbarile aparute la nivelul pietei.

Retele sociale pun la dispozitia brandurilor si clientilor posibilitatea de a interactiona direct, dar si de a reactiona prompt la eventualele schimbari. Intr-o piata dinamica, dominata de un mediu concurential foarte activ timpul de raspuns la nevoile clientilor devine vital pentru dezvoltarea unei companii. Produsele si serviciile de calitate trebuie sustinute de un demers activ si constant de comunicare pentru a le imbunatati pozitia pe piata.

Prin dezvoltarea imaginii Emex in mediul online, Romtehnochim doreste sa se apropie de clienti pentru a le intelege nevoile si pentru a reusi sa dezvolte ofertele care sa raspunda acestor nevoi atat din punct de vedere calitativ, cat si din punctul de vedere al costurilor implicate. Se urmareste o optimizare a ofertei astfel incat aceasta sa se cupleze cat mai bine cererii.
Indiferent ca este vorba de consumatori casnici sau profesionali, gama de produse sub marca Emex este variata si vine in intampinarea celor mai exigente cerinte. Printre cele mai populare produse ale brandului se numara atat produsele de uz general ca: lac alchidic pentru lemn, email, vopsea si grund alchidic, vopsea lavabila si superlavabila acrilica, silicatica sau siliconica, tencuiala decorativa structurata, cat si vopsele profesionale, cum ar fi: vopsea clorcauciuc de trafic sau de piscina, vopsea si pardoseala epoxidica, vopsele si pardoseli poliuretanice, lacuri epoxidice sau poliuretanice, vopsea pentru tigla si azbociment, vopsea metalizata bronz-aluminiu, vopsea antifonica, insonorizanta sau ingnifuga, vopsea hidroizolanta, vopsea aurie.

Incepand din 1 Februarie 2012, va asteptam pe pagina noastra de Facebook http://www.facebook.com/EmexByRomtehnochim cu pareri, comentarii si sugestii.

Despre Romtehnochim

Romtehnochim, fondata in 1993 si producatoare a marcilor Emex si Neomat, a reusit prin experienta, profesionalism si calitate sa devina unul dintre cei mai activi jucatori de pe piata Romaneasca de vopsele, tencuieli si pardoseli industriale. Intotdeauna, produsele dezvoltate de companie nu au facut rabat de la calitate, fapt confirmat si prin Certificarea Sistemului Integrat de Management al Calitatii, Mediului si Securitatii Ocupationale implementate conform ISO 9001, ISO14001 si respectiv ISO18001.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro