Romstal a avut în 2007 o cifră de afaceri consolidată în creştere cu circa 65%, la peste 500 de milioane de euro, şi mizează în acest an pe o majorare de 30%, la 650 de milioane de euro, a anunţat, luni, grupul. Rezultatele de anul trecut au fost determinate de investiţiile realizate şi diversificarea gamelor de produse, a declarat, într-un comunicat de presa, directorul de dezvoltare al grupului, Enrico Perini.
În primele trei luni din acest an, Romstal a avut o cifră de afaceri de aproximativ 112 milioane de euro, în creştere cu 30% faţă de intervalul similar din 2007, se menţionează în comunicat.
Grupul cuprinde firmele Romstal, Valrom Industrie, Valplast Industrie, Autoklass Center, Belform Prod, Dezim Development, IOS Software Solutions, Central Service Instal, City Garden Distribution şi Doming d.o.o Serbia, achiziţionată anul trecut pentru zece milioane de euro.
Compania Romstal, cu activităţi pe segmentul echipamentelor termo-hidro-sanitare, plăcilor ceramice, corpurilor de iluminat şi echipamentelor electrice, a consemnat anul trecut afaceri de 313 milioane de euro, în urcare cu 48% faţă de 2006. Firma este prezentă pe pieţele din România, Rusia, Serbia, Ucraina, Bulgaria, Republica Moldova si Italia.
În România, firma a avut în 2007 o cifră de afaceri de circa 200 de milioane de euro, în creştere cu peste 40%.
Romstal a inaugurat anul trecut 25 filiale şi 29 de reprezentanţe, dintre care 15 filiale şi 17 reprezentanţe pe pieţele externe şi a finalizat construcţia a două depozite la Bucureşti şi Deva, alocând peste 50 de milioane de euro în dezvoltarea capacităţilor de depozitare, expoziţie şi distribuţie, se mai spune în comunicat.
Portofoliul Romstal este grupat în şase categorii, gestionate de divizii specializate - Thermo, Klima, Hydro, Sanni, Electro şi Ceramic, iar oferta firmei include peste 20.000 de produse.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro