Românii pun mai mulţi bani în coşul de economii decât în cel de cumpărături. Carrefour România: Anticipăm că vânzările cu ocazia sărbătorilor pascale nu se vor ridica la nivelul celor din anii anteriori, precauţia fiind principalul motiv

26 aprilie 2024

Românii alocă un buget mai mic pentru cheltuielile de Paşte, iar inflaţia şi fluctuaţiile preţurilor din ultimul an sunt principalele motive, consideră reprezentanţii Carrefour România, al treilea cel mai mare retailer alimentar din România după cifra de afaceri. ZF a solicitat informaţii cu privire la vânzările de sărbătorile pascale de la Kaufland, Lidl, Carrefour, Profi şi Penny, iar Carrefour este singurul care a dat curs.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Românii pun mai mulţi bani în coşul de economii decât în cel de cumpărături. Carrefour România: Anticipăm că vânzările cu ocazia sărbătorilor pascale nu se vor ridica la nivelul celor din anii anteriori, precauţia fiind principalul motiv".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro