Românii de la Allview au ieşit în 2019 din cea mai dramatică perioadă de la înfiinţarea firmei, raportând din nou afaceri şi profit mai mari. Mizăm pe creştere până la finele anului 2020, chiar dacă începutul de an a fost unul pe minus pe fondul pandemiei de COVID-19

21 august 2020

Compania Visual Fan, care vinde diferite gadgeturi sub brandul Allview, a înregistrat în 2019 o creştere a profitului net de 11% până la aproape 2 mil. lei şi a înregistrat şi o creştere de 14% a cifrei de afaceri până la 86,5 mil. lei (18,2 mil. euro), marcând astfel finalul unei perioade negre în care businessul producătorului de telefoane şi tablete scădea accelerat.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Românii de la Allview au ieşit în 2019 din cea mai dramatică perioadă de la înfiinţarea firmei, raportând din nou afaceri şi profit mai mari. Mizăm pe creştere până la finele anului 2020, chiar dacă începutul de an a fost unul pe minus pe fondul pandemiei de COVID-19".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro