Românii cheltuie peste 300 mil. euro pe produse bio. Vânzările cresc de două ori mai repede decât cele de bunuri non-bio, dar baza de pornire e mică. Există categorii de produse unde segmentul bio are o poziţie mai puternică, cum e cazul laptelui sau al fructelor şi legumelor, dar sunt multe altele unde e aproape inexistent

Produsele bio au, după primele patru luni din 2021, o cotă de piaţă de 1,5% în piaţa de bunuri de larg consum, ponderea lor fiind relativ constantă ţinând cont de baza mică de pornire.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Românii cheltuie peste 300 mil. euro pe produse bio. Vânzările cresc de două ori mai repede decât cele de bunuri non-bio, dar baza de pornire e mică. Există categorii de produse unde segmentul bio are o poziţie mai puternică, cum e cazul laptelui sau al fructelor şi legumelor, dar sunt multe altele unde e aproape inexistent".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro