Romania a devansat Franta in privinta cardurilor destinate femeilor

27 februarie 2008

BRED Banque Populaire si MasterCard Europe au lansat in Franta primul card de plata destinat doamnelor. Cardul BRED Affinity® combina caracteristicile unui card de debit international cu servicii exclusive si discount-uri. Cardul Bred Affinity® MasterCard ofera doamnelor o serie de servicii, printre care se numara si optiunea de a plati cumparaturile in rate, trimitand cererea de creditare prin SMS. De asemenea, posesoarele cardului pot da telefoane de urgenta pentru diverse reparatii in casa sau in caz de accidente usoare, pot beneficia de garantii pentru cumparaturi si pentru produsele livrate acasa si pot sa-si extinda perioada de garantie cu un an sau doi la electronicele si electrocasnicele achizitionate cu acest card.

Unul dintre principalele avantaje ale cardului de debit consta in beneficiile si discount-urile pe care le ofera comerciantii parteneri precum Sephora.com, Fnac.com, 24h00.fr, SmartBox.fr si Viapresse.com.

Noul card este disponibil in doua variante - MasterCard Classic si MasterCard Gold. Design-ul cardului Gold este foarte asemanator cu o textura de piele, iar cardul Classic este sidefiu.

BRED Banque Populaire intentioneaza sa emita peste 20.000 de carduri Classic si 5.000 de carduri Gold in 2008 pe piata din Franta, unde sunt 16 milioane de femei cu varsta intre 20 si 40 de ani.

Isabelle Loddé, Vice President - Affluent Products, MasterCard, spune: "Este pentru prima data in Franta cand o banca lanseaza un card destinat doamnelor, permitandu-le sa-si administreze cheltuielile, sa-si protejeze cumparaturile si care ofera avantaje si servicii in functie de nevoile acestora. MasterCard a sustinut lansarea a 33 de milioane de carduri de afinitate si co-branded in Europa.”  

In Romania, MasterCard a sustinut lansarea unui card de credit co-branded impreuna cu Oriflame si FinGroup S.A. (vezi foto). Cardul este prevazut cu cip, ofera o limita de credit pana la 10.000 EUR si permite discounturi de pana la 35% fata de pretul de catalog al produselor Oriflame. Un alt produs de credit destinat femeilor, dar de tip proprietar, a fost lansat de catre Ralfi in parteneriat cu TINAR, EstimaBonus. Ambele produse au fost puse in circulatie inca din 2007.
 
Despre BRED Banque Populaire
BRED este cea mai mare banca regionala a Groupe Banque Populaire, avand una dintre cele mai extinse retele bancare din Franta. Cunoscuta datorita inovatiilor sale, adresandu-se in special tinerilor, BRED este una dintre primele banci care a anticipat cererea pentru cardurile personalizate si a lansat Football Card in 2006.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro