Richard Houghton, Stephen Davies si Alan Parker vin ...

7 martie 2011

Alaturi de nume reprezentative ale agentiilor de PR precum GMP PR, Image PR, Ogilvy PR, Saatchi & Saatchi PR, Pleon Grafitti, Headvertising, segmentul de comunicare corporativa este puternic reprezentat prin specialisti reprezentand companii precum: Ursus Breweries, McDonald's Romania, Coca-Cola Hellenic Romania, UniCredit Tiriac, Henkel Romania, BCR si Revista Tabu. Evenimentul beneficiaza in acest an de sustinerea agentiilor partenere, DC Communication, GMP PR, Image si Premium Communication, precum si partenerului IT, Maguay.

Forumul de doua zile va propune participantilor cea mai complexa agenda de discutii de pana acum: dezbateri, prezentari de noi idei si tendinte, aplicatii si studii de caz relevante oferite de reputati profesionisti din domeniu, atat locali cat si internationali.

Cu un panel omogen si consistent in privinta diverselor specializari ale vorbitorilor invitati , PR Forum si-a propus sa raspunda la intrebarile care domina industria comunicarii dupa 2 ani de modificari de strategie si canale de comunicare si, de asemenea, sa propuna rezolvari si analize aprofundate a celor mai actuale fenomene. Astfel, cea de-a doua zi a evenimentului, 16 martie, propune doua training-uri interactive despre social media, desfasurate in premiera pe piata romaneasca: "Social Media for Internal Communication" si "Facebook for Communicators"

PR Forum 2011 va fi un prilej si pentru lansarea celei de-a patra editii a ghidului Public Relations Report, o publicatie anuala dedicata comunitatii de relatii publice din Romania. Brosura include o serie de puncte de vedere ce anunta tendintele anului 2011 in domeniu. Analizele vor fi completate de o ampla sectiune ce cuprinde profilele firmelor de ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Richard Houghton, Stephen Davies si Alan Parker vin ...

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro