Revolta parintilor impotriva Victoria s Secret

28 martie 2013

Victoria's Secret, compania renumita pentru lenjeria sa intima, dar si pentru campaniile de marketing indraznete a reusit sa declanseze revolta parintilor in urma ultimei campanii de promovare a unei linii de lenjerie pentru adolescente.

Popularul brand de lenjerie intima isi promova produsele din linia sa „PINK”, destinata adolescentelor. Mesajul campaniei „Bright Young Things” (in traducere liberachestii tinere si stralucitoare). Ceea ce a generat scandalul a fost mesajele inscriptionate pe lenjeria prezentata in reclame, lenjerie purtata de fete de 16 ani. Mesajele scrise pe lenjerie erau „Call me” (Suna-ma), „Feeling lucky” (Ma simt norocoasa) sau „wild” (Salbatica). Mesajele au fost transmise in cadrul unei reclame de 16 secunde, suficient pentru a starni revolta parintilor de fete.

Mii de parinti au „luat cu asalt” canalele de comunicare online, populandu-le cu o serie de petitii si comentarii negative la adresa initiativei publicitare Victoria's Secret, spunand ca mesajul are o tenta sexuala mult prea pronuntata pentru ca tinerele minore sa fie expuse la asa ceva.

O mama din Seattle si-a atras imediat o serie de sustinatori dupa ce a acuzat brandul de lenjerie intima ca le forteaza pe fete sa se maturizeze inainte de vreme, ca le rapesc cea mai frumoasa perioada din viata, copilaria.

Alti contestatari si-au exprimat dezgustul pe pagina oficiala de Facebook a companiei spunand ca reclama un abuz sexual la adresa adolescentelor, facand apel la clientii marcii sa boicoteze magazinele companiei.

In urma scandalului declansat, Victoria's Secret a scos imediat linia promovata din magazine si a inlocuit-o cu alte articole mai potrivite pentru adolescente.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro