Victoria's Secret, compania renumita pentru lenjeria sa intima, dar si pentru campaniile de marketing indraznete a reusit sa declanseze revolta parintilor in urma ultimei campanii de promovare a unei linii de lenjerie pentru adolescente.
Popularul brand de lenjerie intima isi promova produsele din linia sa „PINK”, destinata adolescentelor. Mesajul campaniei „Bright Young Things” (in traducere libera – chestii tinere si stralucitoare). Ceea ce a generat scandalul a fost mesajele inscriptionate pe lenjeria prezentata in reclame, lenjerie purtata de fete de 16 ani. Mesajele scrise pe lenjerie erau „Call me” (Suna-ma), „Feeling lucky” (Ma simt norocoasa) sau „wild” (Salbatica). Mesajele au fost transmise in cadrul unei reclame de 16 secunde, suficient pentru a starni revolta parintilor de fete.
Mii de parinti au „luat cu asalt” canalele de comunicare online, populandu-le cu o serie de petitii si comentarii negative la adresa initiativei publicitare Victoria's Secret, spunand ca mesajul are o tenta sexuala mult prea pronuntata pentru ca tinerele minore sa fie expuse la asa ceva.
O mama din Seattle si-a atras imediat o serie de sustinatori dupa ce a acuzat brandul de lenjerie intima ca le forteaza pe fete sa se maturizeze inainte de vreme, ca le rapesc cea mai frumoasa perioada din viata, copilaria.
Alti contestatari si-au exprimat dezgustul pe pagina oficiala de Facebook a companiei spunand ca reclama un abuz sexual la adresa adolescentelor, facand apel la clientii marcii sa boicoteze magazinele companiei.
In urma scandalului declansat, Victoria's Secret a scos imediat linia promovata din magazine si a inlocuit-o cu alte articole mai potrivite pentru adolescente.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro