Ideea originala de business in franciza, venita de pe piata spaniola, apartine unei femei de afaceri de succes a carei poveste incepe cu mult timp in urma (anul 1975) ca si croitoreasa, pe taramurile Frantei. Manuela Rodriguez, nascuta in provincia Galiciei, se stabileste in Paris, desfasurandu-si activitatea in sectorul de textile si confectii.
Experienta ca si croitoreasa ii demostreaza Manuelei Rodriguez ca exista o mare cerere a “serviciilor de retus” aplicate diferitelor articole vestimentare, cerere venita atat de pe piata nationala, dar mai ales internationala.
Ideea de business deja conturata este replicata pe piata spaniola de catre femeia de afaceri, care deschide prima unitate Retoucherie de Manuela in Madrid, iar ulterior, in provincia Andaluzia.
Incepand cu anul 1998, ideea de business devine disponibila si in sistem de franciza initial pe piata Spaniei si ulterior si in alte state, numarand in prezent 240 de unitati in franciza localizate in 14 tari precum: Spania, Portugalia, Anglia, SUA, Puerto Rico, Venezuela, Costa Rica, Mexic, Guatemala, Columbia, Uruguay, Panama si Brazilia.
Succesul afacerii Retoucherie de Manuela este replicat si de catre partenerii francizati pe diferite piete internationale, cea mai mare parte a acestora deschizand minim 2 unitati.
Fie deschise pe teritoriul Spaniei, fie pe alte piete internationale, centrele Retoucherie de Manuela ofera o gama larga de servicii gandite pentru buna satisfacere a cerintelor si exigentelor clientilor sai, deopotriva femei sau barbati, care isi aduc aici articolele vestimentare fie pentru minime retusuri (coaserea de tiv, nasturi etc.), fie pentru o modelare creativa a hainelor care sa respecte formele trupului.
Odata cu trecerea timpului, centrele Retoucherie si-au diversificat serviciile acordate clientilor sai pentru obtinerea unei game complete de servicii, toate disponibile in aceeasi locatie – cu o localizare buna, de preferat in marile galerii comerciale, centrele Retoucherie ofera clientilor sai servicii incepand de la ingrijire, curatire, retusuri aplicate diferitelor articole de imbracaminte.
Din punct de vedere financiar, investitia totala initiala pentru preluarea afacerii in sistem de franciza este de aprox. 50.000 Euro, din care taxa de franciza reprezentand 12.000 Euro (incluzand: dreptul de a folosi marca si recunoasterea Retoucherie, training de 3 saptamani acordat personalului angajat al viitorului partener francizat si prezenta personalului experimentat al francizorului in prima saptamana de activitate a unitatii deschise in sistem de franciza).
La acestea se adauga costurile de amenajare spatiu (inclusiv mobilier, echipamente necesare pentru operarea afacerii, campania publicitara de lansare), investitia ridicandu-se la aprox. 30 - 40.000 Euro.
La nivel national, echipa Retoucherie urmareste identificarea unui partener Masterfrancizat care sa dezvolte o intreaga retea la nivel teritorial. Investitia pentru preluarea statutului de MasterFrancizat va presupune o taxa de MasterFranciza corespunzatoare planului de dezvoltare nationala construit de viitorul partener si va putea fi recuperata ulterior din deschiderea de unitati sub-francizate.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro