Reţelele moderne au ajuns să controleze 64% din vânzările de bunuri de larg consum. Magazinele de discount sunt motorul. Românii cheltuie anual peste 20 de miliarde de euro pe alimente, băuturi, ţigări, produse de îngrijire personală şi a locuinţei

26 februarie 2020

Comerţul modern, ce cuprinde ma­ga­zinele de tip hipermarket, supermarket, discount, proximitate mode­rnă şi cash&carry, a ajuns să mănân­ce 64% din piaţa bunurilor de larg con­sum. Prin comparaţie, în 2018 cota de piaţă era de 62%, restul fiind în mâinile micilor jucători.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Reţelele moderne au ajuns să controleze 64% din vânzările de bunuri de larg consum. Magazinele de discount sunt motorul. Românii cheltuie anual peste 20 de miliarde de euro pe alimente, băuturi, ţigări, produse de îngrijire personală şi a locuinţei".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro