Retea sociala de elita: 40% dintre utilizatorii LinkedIn castiga peste 100.000 $ pe an

4 decembrie 2014

Lansata in luna decembrie 2002, reteaua de socializare a castigat treptat notorietate in mediul de afaceri, fiind accesata de tot mai multi utilizatori. In momentul infiintarii, co-fondatorul Reid Hoffman a depasit barierele existente la acea data in ceea ce priveste domeniul profesional online, utilizatorii fiind solicitati sa-si faca CV-urile disponibile pentru publicul larg.

In prezent, LinkedIn pare a fi cea mai elitista retea sociala, site-ul fiind disponibil in 20 de limbi si avand peste 300 de milioane de utilizatori, in principal functionari si persoane cu un grad inalt de educatie. Muti dintre acestia reprezinta utilizatori activi, foarte implicati in activitatea pe site, mai ales datorita LinkedIn Influencers, LinkedIn Pulse sau altor strategii de continut.

In ceea ce priveste factorul financiar, reteaua sociala are o baza de date a utilizatorilor disproportionata din punctul de vedere al castigurilor, conform analizelor efectuate de o organizatie de profil. Peste 40% dintre utilizatorii LinkedIn obtin venituri ce depasesc 100.000 $ pe an, mai mult decat media de 31% pentru intreaga retea de internet.

Statutul de site dedicat in special persoanelor intelectuale si cu venituri destul de ridicate a fost intarit si de companie, acest lucru functionand ca un magnet pentru atragerea unui numar si mai mare de utilizatori. LinkedIn are aproape 80 de milioane de vizitatori unici pe luna, iar strategia sa de continut face ca, pe parcurs, acestia sa ajunga utilizatori loiali. Prin urmare, reteaua devine mult mai prolifica pentru publicitatea online: in trimestrul 3 al acestui an, veniturile obtinute din reclame au crescut cu 45% fata de anul trecut.

Sursa: Business Insider

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro