Dupa dezvoltarea zonei de servicii si retail, piata autohtona a francizei cunoaste o expansiune considerabila si in zona francizelor de fast food. Functionand ca un restaurant de tip fast food, La Piadineria Dr. Gusto isi incepe activitatea in anul 2005, fiind cunoscuta ca un lant de restaurante unde PIADINA este produsul de baza care face savoarea unei game diversificate de meniuri cu mare adresabilitate. Fie ca vorbim de Piadina Bianca Rosa, Diavola (picant), Sud Africa, Puttanesca, 4Formaggi, Tonno Verace, Chicken, toate sortimentele prezinta calitatea de a putea fi servite fie pe loc sau take away de catre clientii sai finali.
Francizorul ofera viitorilor sai parteneri francizati materia prima – Lipia PIADINA care pe langa alte produse de fast food, precum kebab-ul, shaorma, suporta o gama variata de umpluturi precum: mozzarella, sunca, sosuri, masline, cartofi pai, parmezan, branza cu mucegai, cascaval afumat etc. permitand francizatului intocmirea unei liste lungi de meniuri create pentru a satisface diferite asteptari culinare ale clientelei unitatii.
Taxa de intrare in reteaua de franciza este de 10.000 Euro, iar orasele vizate de catre francizor, intr-o prima etapa a expansiunii sale, sunt zona capitalei si orasele tarii cu o populatie de peste 50.000 locuitori.
Pentru primele zece contracte de franciza, francizorul La Piadineria Dr. Gusto ofera scutirea francizatului, pe o perioada de un an de zile, de redeventa aferenta contractului de franciza.
Restaurantele Piadineria Dr. Gusto se bucura de un trafic cuprins intre 3.000 – 5.000 de clienti/pe luna, clientela restaurantelor putand regasi pe langa diferitele sortimente de PIADINE si alte produse complementare: bauturi racoritoare, cafea, ceaiuri naturale, diferite arome de ciocolata calda si produse de patiserie.
Pentru detalii accesati CHR Consulting prin www.francize.ro
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro