Regia Autonomă Administrația Zonei Libere Curtici-Arad anunță începerea procesului de recrutare și selecție pentru poziția de Director General al Regiei

3 decembrie 2025

Regia Autonomă Administrația Zonei Libere Curtici-Arad anunță începerea procesului de recrutare și selecție pentru poziția de Director General al Regiei. Această procedură de recrutare și selecție se derulează în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice cu  modificările și completările ulterioare și H.G. nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice.

 

Durata contractului de mandat al Directorului General se corelează cu durata mandatelor membrilor Consiliului de Administrație.

 

 

Etapele de desfășurare a procesului de recrutare și selecție sunt:

 

  1. Evaluarea prealabilă a dosarelor de candidatură care alcătuiesc Lista lungă.
  2. Evaluarea finală a candidaților selectați în Lista scurtă. Interviul.

 

 

Condițiile generale minime obligatorii ale procesului de selecție pentru funcția de Director General sunt următoarele:

 

  1. Studii superioare la o instituție de învățământ superior acreditată, absolvite cu diplomă de licență;
  2. Vechime în muncă de cel puțin 15 ani;
  3. Experiență relevantă în domeniul managementului într-o întreprindere publică sau a unor societăți profitabile din domeniul de activitate al întreprinderii publice, sau a unor societăți din sectorul privat;
  4. Experiență în funcții de conducere ca director/manager de minim 10 ani, într-o societate comercială sau regie autonomă;
  5. Experiență în managementul investițiilor;
  6. Experiență în negociere, dialog social, comunicare instituțională și interpersonală;
  7. Are cetățenie română sau a altor state membre UE, cu condiția să aibă domiciliu în România;
  8. Cunoașterea limbii române scris/citit/vorbit;
  9. Cunoașterea limbii engleze – cel puțin abilități de bază;
  10. Capacitate deplină de exercițiu;
  11. Stare de sănătate corespunzătoare funcției pentru care candidează, atestată pe bază de documente medicale;
  12. Nu are înscrieri în cazierul fiscal și judiciar -art.16, pct. C-alte criterii, lit. b) din Anexa nr. 1 la H.G. nr.639/2023;
  13. Nu a fost destituit dintr-o funcție publică, nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 10 ani, sau nu i-a fost revocat contractul de mandat pentru neîndeplinirea indicatorilor cheie de performanță;
  14. Nu a fost condamnat pentru gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înșelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită, pentru infracțiuni prevăzute de Legea nr.656/2002 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor, precum și pentru instituirea unor măsuri de prevenire și combatere a finanțării actelor de terorism, cu modificările și completările ulterioare, pentru infracțiunile prevăzute la art.143-145 din Legea 85/2006 privind procedura insolvenței, cu modificările și completările ulterioare și pentru infracțiuni prevăzute de Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor;
  15. Nu se află într-una din situațiile prevăzute de art.88 din Legea nr.161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice și în mediu de afaceri, prevenirea și sancționarea faptelor de corupție, precum și cele referitoare la conflictul de interese și a statutului societății cu poziția de Director General al societății;
  16. Nu se află în niciuna dintre situațiile prevăzute în art.12 alin. (3) și art. 21 alin. (3) din O.U.G. nr.109/2011 cu modificările și completările ulterioare;
  17. Cunoașterea legislației privind societățile comerciale și a ordonanței privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice ( Legea 31/1990, O.U.G. nr.109/2011).

 

Notă: prin experiență relevantă în activitatea de conducere se înțelege ocuparea următoarelor funcții: director/manager.

 

Criteriile de evaluare/selecție finală a candidaților – INTERVIU:

 

  1. Dosarul de candidatură.
  2. Matricea Profilului de Candidat.
  3. Declarația de intenție a candidatului.

 

Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:

 

  • Curriculum Vitae;
  • Copie act identitate;
  • Copie documente care atestă educația și pregătirea profesională;
  • Copie documente care atestă experiența în muncă conform profil solicitat;
  • Cazier judiciar / completare Declarație pe proprie răspundere – conform Formular 1;
  • Cazier fiscal / completare Declarație pe proprie răspundere – conform Formular 2;
  • Adeverință medicală din care rezultă capacitatea deplină de exercițiu / completare Declarație pe proprie răspundere – conform Formular 3;
  • Declarație că informațiile cuprinse în dosarul de candidatură corespund situației reale a candidatului – conform Formular 4;
  • Declarație pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-una din situațiile prevăzute la art. 4 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice sau că nu a suferit o condamnare pentru o infracțiune legată de conduita profesională – conform Formular 5;
  • Declarație de consimțământ prin care candidatul își exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul Procedurii de recrutare și selecție – conform Formular 6;
  • Declarație pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situația unui conflict de interese – conform Formular 7;

 

 

Candidații incluși pe Lista scurtă urmează să-și completeze dosarul de candidatură cu cazierul judiciar, cazierul fiscal și adeverință medicală, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului.

 

Originalele actelor depuse la dosar vor fi prezentate spre a fi verificate de comisie la proba de interviu.

 

Documentele necesare în procesul de recrutare/selecție și formularele de declarații se regăsesc pe pagina de internet a Regiei (www.zla.ro).

 

Dosarul de candidatură se va depune până la data de 21.01.2026, orele 14:00 la Registratura Regiei, de pe strada Iulian Grozescu nr. 5, Municipiul Arad, Județul Arad, în dosar plic închis și sigilat, unde va primi un număr de înregistrare și data certă a depunerii. Dosarul va avea menționat “Candidatura pentru funcția de Director General al Regiei Autonome Administrația Zonei Libere Curtici-Arad”, precum și numele și prenumele candidatului.

 

O copie a dosarului va fi trimisă obligatoriu și pe adresa de e-mail [email protected].

 

Plicurile ajunse după data și ora menționată nu vor fi luate în considerare.

 

Candidații declarați admiși la etapa de selecție a dosarelor și care se regăsesc pe Lista scurtă, vor fi evaluați în cadrul interviului, ora și locul desfășurării acestuia urmând a fi anunțate personal fiecărui candidat. Relații suplimentare se pot obține și la telefon 0257.285.458.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro