Regatta anunta vanzari record la apartamente noi

7 septembrie 2007

In numai cateva saptamani compania Regatta a vandut un numar de 357de apartamente in cele mai cunoscute proiecte rezidentiale din Bucuresti. „Piata rezidentiala este in plina dezvoltare. Toate zonele unde exista proiecte rezidentiale noi sunt extrem de cautate. NeoPeninsula este localizat in Colentina, intr-un peisaj urban exotic – pe malul  lacului Fundeni. Citadella Titan este un proiect redactat impecabil, fiind localizat in apropierea hypermarketului Auchan. Acesta da un plus de valoare zonei si este o varianta viabila pentru cresterea confortului personal. Experienta si exigenta dezvoltatorilor in acest gen de proiecte au contribuit la realizarea unui proiect de exceptie.
In zona Tineretului compania Regatta a vandut un imobil situat intr-o locatie retrasa fata de traficul urban,  un numarul relativ mic de apartamente – 17.Acesta este un tip de proiect rar intalnit si foarte cautat in mijlocul orasului,” a subliniat Sorin Lacusta, director proiecte rezidentiale, Regatta.

Alte doua proiecte Regatta foarte cautate au fost Phoenix, in zona 2 Cocosi si Insieme Residenziale, amplasat in zona Pipera. Ultimile 10 apartamente din ansamblul Phoenix s-au vandut in decurs de o saptamana, in timp ce la Insieme Residenziale s-au vandut 15 apartamente in aproximativ doua saptamani.

„Recent am lansat un nou proiect, Gold Residence, amplasat in zona Titan, aproape de hypermarketul Auchan si bd. 1 Decembrie. Blocul ofera 54 de apartamente dintre care s-au semnat deja 10 pacte de rezervare. In aceeasi sfera se incadreaza si un nou imobil rezidential localizat in zona Drumul Taberei – Ghencea. Datorita pretului extrem de competitiv si al calitatii imobilului de 10 etaje s-au semnat deja 12 rezervari,” a specificat Lacusta.

Portivit specialistului Regatta, acesta este un semn pozitiv pentru piata rezidentiala.

„Era nevoie sa se transmita acest mesaj pozitiv. In ultimul timp piata a fost invadata de zvonuri nefondate referitoare la prabusirea pietei, la preturi crescute artificial, la lipsa de profesionalism a dezvoltatorilor si a companiilor imobiliare care intermediaza vanzarile. Ce poate fi mai incurajator decat faptul ca oamenii cumpara proprietatile promovate? Oamenii au nevoie de locuinte. Au nevoie de apartamente, de case moderne, bine construite, de sporirea confortului.
Clienti de tip end-user au invatat sa cumpere  off plan pentru a beneficia de preturi mai mici, de sansa de a-si personaliza locuinta si de a alege o pozitie convenabila in imobil. Au invatat ca dezvoltatorii nu vin sa dea „tepe”. Nici o afacere nu este complet lipsita de riscuri, insa nici nu are succes daca se merge pe scenariul negativ.
Marile companii care investesc milioane, zeci si sute de milioane de Euro nu isi permit sa insele asteptarile partenerilor si consumatorilor deoarece vor fi automat scosi de pe piata. Nici agentiile imobiliare cu vechime, cu un nume format nu-si permit sa-si strice reputatia, caci isi vor pierde imediat credibilitatea,” a subliniat Sorin Lacusta.

Conform consultantului Regatta trendul de vanzare rapida se va pastra in segmentul rezidential. Dezechilibrul dintre cerere si oferta nu s-a dimininuat, mentinand nevoia de locuinte la un nivel apasator.

„La un necesar de aprox. 50,000 locuinte in Bucuresti si o livrare de cca. 10,000-12,000 unitati locative pe an suntem departe de a echilibra balanta cererii cu oferta,” a declarat Lacusta.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro