Rebranding la XEROX

11 ianuarie 2008

Xerox Corporation (NYSE: XRX) a anuntat cea mai importanta transformare a identitatii corporatiste din istoria companiei. Noua marca reflecta compania Xerox asa cum e ea astazi, o companie orientata catre consumator, construita pe baza unui sir continuu de idei inovatoare, produse si servicii dedicate companiilor de dimensiuni dintre cele mai diferite. Noul logo Xerox combina acum numele companiei scris cu minuscule, de culoare rosu aprins, cu un simbol in forma de sfera, pe care sunt schitate linii ce formeaza litera X prin imbinarea lor. Simbolul reprezinta legatura stransa a companiei cu clientii sai, cu partenerii, cu industria si inovatia, si este astfel conceput incat sa poata fi folosit cu usurinta pe platforme multimedia.

"Prin acest nou logo, vrem sa dam marcii Xerox un aspect contemporan, cu relevanta mai mare pentru mediul de afaceri actual - mai putin formal, mult mai dinamic, dar care pastreaza legatura cu mostenirea pe care o poarta marca, si care exprima o atitudine orientata catre viitor", spune Ursula M. Burns, Presedinte Xerox Corporation.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro