Rebelul industriei de parfumerie de nişă este strănepotul designerului de modă Nina Ricci. Şi cum înclinaţia către frumos i-a fost moştenire de familie, Romano Ricci a scris el însuşi o poveste despre lux şi distincţie, povestea purtând numele Juliette has a gun

25 martie 2020

Brandul Juliette has a gun a luat naştere în 2006, ca o interpretare foarte personală a parfumeriei, poziţionată drept una de nişă şi dedicată exclusiv femeilor, succesoarele Julietei shakespeariene. Numele a fost ales ca o metaforă care surprinde femeia universală, a cărei armă letală este, în cazul acesta, parfumul cu care îşi poate cuceri, doborî sau surprinde adversarul.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Rebelul industriei de parfumerie de nişă este strănepotul designerului de modă Nina Ricci. Şi cum înclinaţia către frumos i-a fost moştenire de familie, Romano Ricci a scris el însuşi o poveste despre lux şi distincţie, povestea purtând numele Juliette has a gun".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro