Răzvan Orbulescu, FrieslandCampina: Cererea pentru produse Napolact a crescut cu 30-50% în martie faţă de media unei luni. Fabricile lucrează la capacitate maximă. FrieslandCampina România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de lactate, a terminat anul 2019 cu afaceri de peste 90 mil. euro, conform estimărilor anterioare furnizate de companie

7 aprilie 2020

Răzvan Orbulescu, marketing director al FrieslandCampina Româ­nia, producătorului brandului româ­nesc de lactate Napolact, spune că pe fondul pandemiei de COVID-19, cererea de produse este într-o creştere accentuată şi se aşteaptă ca această situaţie să continue.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Răzvan Orbulescu, FrieslandCampina: Cererea pentru produse Napolact a crescut cu 30-50% în martie faţă de media unei luni. Fabricile lucrează la capacitate maximă. FrieslandCampina România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de lactate, a terminat anul 2019 cu afaceri de peste 90 mil. euro, conform estimărilor anterioare furnizate de companie".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro