Raport: grupul eMAG a avut în anul fiscal 2023, încheiat în martie, venituri de 2 mld. dolari, mai mici cu 4%, cu o pierdere de 63 mil. dolari. eMAG are un potenţial important de creştere în faţă, cu o rată medie de creştere anuală a retailului online estimată pentru România la 12% până în 2026, conform raportului anual al Prosus, acţionarul majoritar al grupului

18 august 2023

Grupul eMAG, unul dintre principalii jucători de pe piaţa de retail online din regiune, care are cel mai mare business în România, dar are o prezenţă puternică şi în Ungaria şi Bulgaria, a avut în anul fiscal 2023, încheiat la 31 martie, venituri de 2 mld. dolari, mai mici cu 4% faţă de anul precedent, şi o pierdere din operaţiuni de 63 mil. dolari faţă de un minus de 35 mil. dolari în anul precedent

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Raport: grupul eMAG a avut în anul fiscal 2023, încheiat în martie, venituri de 2 mld. dolari, mai mici cu 4%, cu o pierdere de 63 mil. dolari. eMAG are un potenţial important de creştere în faţă, cu o rată medie de creştere anuală a retailului online estimată pentru România la 12% până în 2026, conform raportului anual al Prosus, acţionarul majoritar al grupului".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro