Raport: Comercianții cu amănuntul pierd 100 de miliarde de dolari pe an din ”fraude prietenoase” și uneori este un accident

26 iulie 2024

Atunci când un produs este comandat online, sosește și nu corespunde așteptărilor, oamenii pot contacta comerciantul pentru a rezolva problema. Cu toate acestea, ce se întâmplă dacă sar peste acel pas și doar contestă tranzacția cu cardul de credit? Mai mulți consumatori fac exact asta, unii cu rea-credință, pentru a-și recupera banii de la emitentul cardului, chiar dacă nu există nicio problemă cu achiziția. Este doar un exemplu de așa-numită fraudă ”prietenoasă” sau ”primă parte”, care atrage atenția companiilor de securitate și de carduri de credit, relatează CNBC.

Citeste integral pe profit.ro - Raport: Comercianții cu amănuntul pierd 100 de miliarde de dolari pe an din ”fraude prietenoase” și uneori este un accident

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro