Ramona Badea, şef departament contact center BCR: În ultimele zile, am ajuns chiar la un record de 16.000 de apeluri pe zi. În contextul crizei coronavirus, BCR a deschis încă două centre de contact, din cauza numărului mare de apeluri

16 aprilie 2020

BCR, a doua cea mai mare bancă lo­ca­lă, a înregistrat în medie 15.000 de apeluri tele­fonice zilnic, în creş­tere cu 96%, odată cu extinderea ser­­viciilor financiare la distanţă şi a des­chis două noi centre de contact, alte trei fiind în pregătire pentru a fi deschise în perioa­da ur­mătoare, potrivit infor­ma­ţiilor trans­mise de re­prezentanţii băncii.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Ramona Badea, şef departament contact center BCR: În ultimele zile, am ajuns chiar la un record de 16.000 de apeluri pe zi. În contextul crizei coronavirus, BCR a deschis încă două centre de contact, din cauza numărului mare de apeluri".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro