Superbrands România a omagiat 3 personalităţi ale societăţii româneşti, emblematice pentru domeniile lor de activitate, cu trofeul onorific Superbrands, în cadrul galei Business Superbrands. SUPERBRANDS România a omagiat contribuţiile excepţionale ale unor personalităţi româneşti recunoscute ca branduri în domeniile lor de activitate - Raed Arafat, Bogdan Baltazar şi Ion Caramitru-, oferindu-le în mod simbolic trofeele Superbrands în cadrul galei Business Superbrands, care s-a desfăşurat săptămâna trecută la Bucureşti.
Un om pentru o întreagă Românie, angajat într-o misiune nobilă în sprijinul comunităţii, Raed Arafat a fost omagiat pentru că a readus în viaţa şi mentalitatea românilor conceptul de solidaritate şi de voluntariat pentru viaţă prin crearea Serviciului Mobil de Urgenţă, Reanimare şi Descarcerare din România, celebrul SMURD, şi pentru implementarea în România a serviciului de paramedici. Dintr-un cu totul alt domeniu de activitate, Bogdan Baltazar, un brand al comunităţii de afaceri din România, a fost omagiat pentru contribuţia excepţională la dezvoltarea sistemului bancar românesc, pentru susţinerea ideii naţionale şi a progresului economic, pentru promovarea capitalului românesc şi a integrării onorabile a României în Europa şi în lume. Unui promotor al valorilor şi elitelor în cultură, reputat actor de teatru şi film, regizor român, creator al UNITER şi al excepţionalelor gale cu acelaşi nume, lui Ion Caramitru i-a fost oferit în mod simbolic trofeul Superbrands România în semn de recunoaştere a meritelor excepţionale în promovarea culturii şi pentru a-şi fi asumat dificila misiune de a determina implicarea comunităţii de afaceri în susţinerea actului cultural din România.
Trofeele au fost decernate celor trei personalităţi omagiate, numite „trei gentlemeni pentru România”, în prezenţa unor înalţi reprezentanţi ai organizaţiei internaţionale Superbrands şi a unor membri de elită ai comunităţii de afaceri.
Decernarea unor trofee onorifice de către Superbrands România se înscrie în cultura şi tradiţia organizaţiei internaţionale Superbrands, cel mai recent trofeu de acest gen fiind decernat sportivului Franz Beckenbauer, în luna noiembrie, la Dusseldorf, în cadrul galei Superbrands Germania.
Gala de decernare a trofeelor Business Superbrands România a omagiat excelenţa în cultura de branding a 46 de branduri internaţionale şi autohtone care oferă modele de succes în bussines şi branding. Dintre brandurile devenite eligibile pentru statutul Superbrands, cele 46 au intrat în programul Business Superbrands România şi au făcut posibilă apariţia primei ediţii a Cărţii Business Superbrands în România. Cărţile Superbrands, produse în peste 81 de ţări de pe toate continentele, sunt considerate cărţi de referinţă pentru dezvoltarea culturii de branding. Editată în limba engleză, Cartea Business Superbrands România se deschide acum, prin intermediul reţelei de birouri Superbrands, către publicul de specialitate internaţional, purtând pretutindeni şi faima unor valoroase branduri autohtone.
Mai multe informaţii despre programul Business Superbrands sunt disponibile pe www.superbrandsromania.com
Despre Superbrands:
Organizaţia Internationala Superbrands a fost fondată în 1995 în Marea Britanie şi are filiale în 81 ţări ale lumii. În prezent, Organizaţia lucrează cu peste 2400 branduri din diverse sectoare de activitate din întreaga lume. Statutul de Superbrand a devenit un punct de referinţă pentru succesul unui brand, iar organizaţia este recunoscută mondial ca o autoritate în branding.
Despre BDR Associates
BDR Associates – agenţie de relaţii publice şi comunicare şi asociat exclusiv al companiei Hill & Knowlton în România – este partenerul ales de Organizaţia Internaţională Superbrands pentru implementarea programelor Superbrands în România. Agenţia BDR Associates are rolul de a proteja premiile Superbrands în România, fiind responsabilă de integritatea programului şi de crearea unei comisii locale de experţi. Înfiinţat în 1995, BDR Associates a furnizat suport profesionist de comunicare strategică şi relaţii publice unui număr de 400 clienţi, dintre care 100 reprezintă importante companii naţionale sau multinaţionale, instituţii oficiale, organisme internaţionale, asociaţii sau agenţii non-guvernamentale din România sau Republica Moldova. Printre clienţii noştri se numără: Chemical, ABN Amro, Alconex, British American Tobacco Romania, Chemonics International Inc, Cisco, Euromall, HP, Lena Constructii Romania, Monsanto, Pirelli, P&G şi Agenţia Naţională pentru Dezvoltarea Zonelor Miniere. În 2003, BDR Associates a semnat un acord de parteneriat cu Hill & Knowlton, făcând astfel parte din reţeaua internaţională a uneia din primele trei companii de relaţii publice din lume.
Despre Compania Nielsen:
Compania Nielsen este lider mondial în cercetările de marketing, măsurarea audienţei şi furnizarea de produse şi servicii media. Prin faptul că oferă o asociere unică de informaţii de marketing, instrumente analitice de ultimă generaţie şi soluţii integrate de marketing, Nielsen le furnizează clienţilor o imagine completă a pieţii şi a consumatorilor.
Brandurile care fac parte din portofoliul Grupului de Companii Nielsen sunt următoarele: ACNielsen, Nielsen Media Research, Billboard, The Hollywood Reporter, Adweek. Având sedii în New York, Statele Unite şi în Haarlem, Olanda, compania Nielsen activează în peste 100 ţări datorită echipei sale mondiale de specialişti, care ajută clienţii să concureze mai eficient pe piaţă şi să descopere cu mai multă claritate oportunităţile.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro