Radu Topliceanu, director adjunct al BRD responsabil pentru retail: În ultimele trei săptămâni, echipele noastre au răspuns la 100.000 de apeluri telefonice, la care se adaugă diferitele întrebări sau solicitări, în număr de câteva mii, venite prin intermediul reţelelor sociale. BRD şi-a adaptat oferta de amânare a ratelor pentru clienţi la ordonanţa Guvernului

10 aprilie 2020

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Radu Topliceanu, director adjunct al BRD responsabil pentru retail: În ultimele trei săptămâni, echipele noastre au răspuns la 100.000 de apeluri telefonice, la care se adaugă diferitele întrebări sau solicitări, în număr de câteva mii, venite prin intermediul reţelelor sociale. BRD şi-a adaptat oferta de amânare a ratelor pentru clienţi la ordonanţa Guvernului".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro