Radiografia pieţei de electro-IT: Online-ul s-a apropiat ameninţător de magazinele specializate, fiecare controlând circa 40% din vânzări. În această industrie de 3,4 mld. euro se luptă jucătorii specializaţi Altex şi Flanco, magazinele online, retailerii cu dominantă alimentară şi micii independenţi

14 august 2019

Online-ul va încheia 2019 la un pas de 40% cotă de piaţă, cât magazinele fizice specializate, arată estimările jucătorilor de pe piaţa de electro-IT. Hipermarketurile se menţin, pe când micii independenţi îşi continuă declinul, astfel că au ajuns să mai controleze nici 14% din vânzări faţă de o treime în 2012.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Radiografia pieţei de electro-IT: Online-ul s-a apropiat ameninţător de magazinele specializate, fiecare controlând circa 40% din vânzări. În această industrie de 3,4 mld. euro se luptă jucătorii specializaţi Altex şi Flanco, magazinele online, retailerii cu dominantă alimentară şi micii independenţi".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro