Proprietarul brandului Radisson: Ne uităm către oraşele de peste 200.000 de locuitori, în frunte cu Braşov, Timişoara şi Cluj-Napoca

16 iulie 2016

„România este o piaţă importantă pentru grupul Rezidor pentru că vedem că ţara dezvoltă legături de business tot mai strânse cu ţări precum Austria şi Germania. Cred că potenţialul unor oraşe de provincie este în creştere, şi mă refer la centre urbane precum Braşov, Cluj-Napoca, Sibiu, Constanţa, Timişoara, Craiova sau Arad.“

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Proprietarul brandului Radisson: Ne uităm către oraşele de peste 200.000 de locuitori, în frunte cu Braşov, Timişoara şi Cluj-Napoca".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro