Promovarea brandurilor româneşti la export ar putea genera întoarcerea în ţară a unui profit multiplicat de sute de ori. Este nevoie ca brandurile şi produsele locale să iasă pe pieţele externe pentru a se dezvolta, dar pentru asta sunt necesare bugete de marketing importante, de zeci de milioane de euro

27 octombrie 2021

Dezvoltarea brandurilor ro­mâ­neşti atât pe plan local, cât şi pe pieţele externe se traduce în final printr-un nivel de creştere mai ridicat pentru economie şi printr-un nivel de trai mai bun pentru consumatorii autohtoni.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Promovarea brandurilor româneşti la export ar putea genera întoarcerea în ţară a unui profit multiplicat de sute de ori. Este nevoie ca brandurile şi produsele locale să iasă pe pieţele externe pentru a se dezvolta, dar pentru asta sunt necesare bugete de marketing importante, de zeci de milioane de euro".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro