Profesorul Philip Kotler a strigat vineri catalogul primei promotii romanesti de Marketing 3.0

Ateneul Roman a fost vineri, 1 iunie, neincapator pentru profesionistii de marketing si managerii care au participat la trainingul certificat Marketing 3.0, sustinut de Prof. Philip Kotler si organizat de catre V+O Communication in parteneriat cu Choice Management & Consulting si Confident PR.
Cele mai vizionare companii din Romania au trimis vineri, la Ateneul Roman, sute de manageri si profesionisti de marketing pentru a afla de la insusi parintele marketingului, profesorul Philip Kotler, despre gestionarea celor mai importante provocari si oportunitati in afaceri, cautarea si exploatarea la maxim de noi idei si metode pentru strategiile de marketing, precum si imbunatatirea puterii brandului.
„A fost o ocazie unica in viata pentru profesionistii de marketing din mediul de afaceri romanesc sa afle direct de la Prof. Philip Kotler ultimele informatii privind noul sau model de marketing – Marketing 3.0. Profesorul Kotler a vorbit astazi despre puterea brandingului prin gandirea orientata spre spiritul uman, latura umana a Marketing-ului 3.0, modul de aplicare a segmentarii, targetarii si pozitionarii pentru a cuceri pietele, pentru a aplica apoi eficient diferentierea de produs si constructia de brand”, a declarat Loredana Visa, General Manager V+O Communication, unul dintre organizatorii evenimentului.
Organizatorii le multumesc partenerilor - Raiffeisen Premium Banking (partener Platinum), Apa Nova si JTI (parteneri Gold), Coca-Cola Hellenic si Ursus (parteneri Silver), ASEBUSS, EXEC-EDU si Romtelecom (parteneri educationali), Aerotravel Lufthansa, Air Taxi, Athénée Palace Hilton, BGS, COSMOTE Romania, Daedalus Millward Brown, Depozitul de Papetarie, Evergreen Concept, Fan Courier, Lexus, MobilPay si Sovis Print (parteneri), respectiv Business Magazin, Mediafax, TVR si Ziarul Financiar (parteneri media), pentru sprijinul acordat evenimentului.
„Astazi, managerii si profesionistii de marketing au pus astfel Romania pe harta mondiala a marketingului modern pe care, asa cum spunea profesorul, companiile mari creeaza piete”, a concluzionat Loredana Visa, General Manager V+O Communication.
Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing internațional la Școala Superioara de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universitații din Northwestern, SUA. Este licențiat in economie al Universitații din Chicago și doctor in economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts. Philip Kotler este inventatorul celor „4P” in Marketing (care acum au devenit cei „7P”) precum si inventatorul conceptului de „Marketing Social” si este implicat in cercetarea si dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrarii “Marketing Management”, acum la cea de a XIII-a editiecel mai utilizat manual de marketing in universitatile de afaceri din intreaga lume. Kotler este unicul „triplu” caștigator al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului aparut in revista Journal of Marketing. Incepand cu anul 1998, Philip Kotler se afla printre Top 50 guru in afaceri la nivel mondial, iar in 2008 si 2009 Profesorul Kotler a fost clasat in primii 10 Guru in Afaceri din lume.
 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro