Cadrele didactice care au finalizat in luna octombrie 2010 programul “Dezvoltarea carierei in societatea cunoasterii in regiunea Nord-Vest†aplica la clasa in mod constant ce au invatat la cursuri.
Din evaluarea de impact realizata de Institutul de Stiinte ale Educatiei pe un esantion de 219 profesori (64,4% din mediul rural si 35,6% din mediul urban) reiese ca 87% dintre cadrele didactice chestionate implica elevii in activitati de lucru cu computerul, 56% sustin ca elevii sunt mai motivati, 50% ca acestia lucreaza mai bine impreuna si aproape 50% spun ca isi prezinta ideile cu mai multa incredere.
Exista o stransa legatura intre nivelul de instruire a profesorilor in utilizarea tehnologiei informatiilor si masura in care acestia isi desfasoara activitatea in laboratoarele informatizate. Astfel, daca 10% dintre cadrele didactice care se recomanda ca fiind incepatori afirma ca isi desfasoara activitatea in laboratoare dotate cu computere pentru elevi, un procent dublu afirma ca sunt avansati si ca isi desfasoara activitatea in laboratoare de specialitate dotate cu calculatoare.
Nivelul de satisfactie profesionala este influentat de mediul in care cadrele didactice lucreaza. Profesorii cu cel mai scazut nivel de satisfactie profesionala predau in licee/grupuri scolare, din zone urbane dezavantajate, in care proportia de elevi apartinând familiilor cu probleme este peste 75%. Acesti profesori au o varsta medie sub 25 de ani si predau la mai putin de 20 de elevi/clasa.
40% dintre cadrele didactice considera ca lipsa computerelor afecteaza capacitatea instructionala a scolii.
Activitatea colaborativa pe wiki sau pe blog este incurajata de aproape 32% dintre profesori. ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Profesorii si invatatorii din regiunea Nord Vest care ...
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro